آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 6 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

در انتظار کودکی بودم...

1401/2/2 16:53
نویسنده : مامان آیسل
437 بازدید
اشتراک گذاری

در انتظار کودکی بودم...کودکی که باید به دنیای مادرانه ام وارد میشد...از دوردستها...در انتظار اینکه بفهمی آیا اورا هم به اندازه عزیزترین فرد زندگیت آیسل دوست خواهی داشت؟ بیشتر از ده سال باآیسل  بودم ...سالهایی که هر لحظه اش در قلب من حک شده...انتظار اینکه چطور در لحظه ای کوتاه قلبت را می رباید...انتظار اینکه آیسل هم به اندازه خودت خوشحال میشودچون به همان اندازه منتظر کودکی بود..

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
3 اردیبهشت 01 13:54
آخی عزیزم تبریک میگم بهتون خیلی خوشحال شدم انشالله قدمش مبارک باشه
مامان آیسل
پاسخ
خیلی ممنون زهرا جان
مامان صدرامامان صدرا
24 اردیبهشت 01 17:58
وای خدای من مبارکه نمیدونین که چقدر خوشحال شدم قدمش مبارکا باشه 
خدا حافظشون باشه 😍🥰😘
مامان آیسل
پاسخ
خیلی ممنون دوست عزیزم...خدا پسر گلتونو حفظ کنه❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد