آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 7 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

قیزیمین شاهگلی ده یریماغی

1391/8/13 9:41
نویسنده : مامان آیسل
1,057 بازدید
اشتراک گذاری

بویون سحر شاهگلی دیدوخ....سنین فیشقالی پاپانلاریوی گیدیرمیشدوخ باشلیردوخ گولون دورون ویراخ بابا سنین الینن یاپیشدی بیردن الین اوتوردون اوزون یریدون ....اله سویونوردون کی گوله گوله گوللره طرف گتدون...بلییییی قیزیم سویوندی ایلک دفعه اوزی بویوح آداملارینان اشیحده یریردی ....اوزون قاتمیشدی یول گدن آداملارا...هاممی سنه باخیب گولوردی بئله دیییم سویونوردی کی تازا ایاق توتموسان....من اورحدن سویونوردوم هر آددیم آتماغیوینان اورییم اسیردی بقول فاسلار (قند تو دلم آب میشد)

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان سارا
13 آبان 91 23:41
قربون خوشگل خودم بشم که کم کم داره حرف می زنه .... می دونستی خیلی دوستت دارم خانوم کوچولو؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

خدانکنه عزیزم مممنون از لطفتون

مامانی زهرا
14 آبان 91 16:59
آیسل خانم راه رفتنت مبارک امیدوارم قدمهات همیشه بسوی خوشبختی و موفقیت باشه

ممنون عزیزممممممم

غــزال
14 آبان 91 20:26
فدای این نگاهات
خاله خاطره
14 آبان 91 23:59
قربونش برم هزارماشالله چقدر خوشگل و نازه
لینک کنیم؟؟؟؟؟

خیلیییی لطف دارین ....خواهش میکنم

مامان آرال
15 آبان 91 15:44
موبارک اولسوم آیسل جان یریماقون نه ده نازسان ناز قیز


ساغلون خالاسی
مامان طهورا عسلی
20 آبان 91 12:58
سلام وبلاگ قشنگی دارین.ببخشید خبری از مامان نازلی قیزیم طهورا دارین؟ من یه مدت نت نداشنم حالا که اومدم میبینم نمیشه براش نظر گذاشت. تازه رمزشم یادم رفته. اگه باهاش در ارتباطید بگین یه سر به وبلاگم بزنه یه ردی از خودش به جا بذاره......... دلم براش تنگ شده.............


سلام خانمی نه عزیزم آخرین باری که برام نظر گذاشتن ازشون خواستم رمز بدن ولی تا حالا خبری ندارم
mamanebaran
20 آبان 91 13:54
واي اين عزيز دله منه ، خداجونم اين آيسله منه ، آيسل الهي كه خاله دورت بگرده با اون قيافه خوشگلت ، عاشقتتتتتتتتتتتتتتتم كه خودت راه بري

خیلیییی ممنون از لطفتون عزیزم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد