آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

13 آیلیق بالام

1391/8/10 1:15
نویسنده : مامان آیسل
885 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 13 آیلیق سویملی ناز قیزیما....گونلر سوشدوخجان سنه لاپ باغلانیرام ....اورییمین چیرپینماغی ..نفس آلماخلاریم ...یاشاییشیم ...سنین عشقیوه دی

بو آی لاپ یاددان چیخمیین آیلارداندی....آخی سن ایلک آددیملاریوی آتدین....قدیم کیلر دیییبلر اوشاق ییخیلا ییخیلا بویر یا اوزی ییخیلان آغلاماز دوداندا اوجوردی

هله بو آیدا 4 دیشلیسن....چوخ وسایلی تانیسان سوروشاندا گورسدیسن...عروسکیوین جورابلارین بورکون چیخاردیسان....جورابلاریوی منه گتیریسن کی گیدیر...قاشیغی هرنه جور اولسا دولدوروب اوستی باشیوا توکنن سورا آغزیوا آپاریسانچشمک

اورحدن ذوق الیسن ....باشین بیر گوشه ده قاریشاندا یا قاپی دالیندا اولاندا یالاننان اویان بویانا باخیب  هی سسلیرم آیسل هانی ؟؟گورورم گوله گوله ادی الیسن هردم ادی دیییسن

گلیب آشپزخانادا گازین شیرلرین آشماخ ایستیسن...کابینت لری...کشولاری آچانمییینده دیسن آچ....آچ کلمه سین موبایلینان کیفه ده ایشلدیسن...

آیسلین لغت نامه سی

آپ: آب

ال: گل

ماماما: مامان

بابا یا ابو....بابا

کیش و آچ و جیز....غذا ییینده ده بوف

بالا حلقه نی دیشینده ساخلیسان....بالا ایکی توپی اللرینده ساخلیسان ....عشق شماره توتماخ....تلویزیونی ایستیینده کنترلی الیوه آلیسان

بوردا سیچان دیشلی قیزیم  یریماغینا ذوق الیرماچ

من:آیسل آیسل هانی؟؟

آیسل: قاپی دالیننان دیییر ادییییییی

آیسل توپچی

بو گوللر حیاطیمیزین سون باهار گوللریدی

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
12 آبان 91 16:51
سلام عزیزم عیدتون مبارک... عزیزم آتلیه آسمان دوباره رای گیری رو شروع کرده ممنون میشم اگه به پســــــــرک شیطون من رای بدی ... www.studio-sky.com بنام " امیــــــــــــــــــــــــــرعلی فروغی" یکـــــــــــــــــــــــ هفته بیشتر فرصت ندارم
مامانی زهرا
12 آبان 91 17:00
سلام به آیسل خانم خوشگل و ناز و مامانی مهربون ما هم شما رو با افتخار لینک کردیم امیدوارم دوستی خوب و پایداری داشته باشیم .
غــزال
14 آبان 91 20:25
الهی من فدای اون 4 تا دندون جلوییت برم آخه کوچولوی من
تو از اون گلدون ِ کناریت خوشگل تری گل خوشگل من


مرسییییی خاله جونیییی

عمه النا جون
16 آبان 91 23:53
سلام. ماشاء... خیلی خوشمله. خوشحال میشم به وبلاگ الناجون سر بزنید. مرسی
mamanebaran
20 آبان 91 13:59
واي آيسل، من ضعف كردم با ديدن عكساي خوشگلت با اون لباس ليمويت و اون گلا و اون توپتو ، قربون همشون برم من ، عاشقتتتتتتتتتم آخ كه چقدر دلم مي خواد بغلت كنم عزيزم ، ماماني تروخدا براي دخمرمون يه عالمه اسپند دود كن [hr
خدا نکنه عزیزم....خیلی ممنون خاله جونیییییی

zahra
2 مرداد 92 12:19
جونمی تو....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد