آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 8 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

هفته ۱۰۱

1403/1/3 0:41
نویسنده : مامان آیسل
178 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته سفر کوتاهی داشتیم...به شهری که با مادرم خاطرات قشنگی دارم...عکسای قشنگی دارم...و کل این شهر برایم از او میگوید...حتی با دیدن هم سن و سال های او هم دلم میریزد...چقدر دلم برایش تنگ است...انگار خیلی سال است اورا ندیده ام

السا کوچولو چقدر دوست داشتی خالم هم میومد...تلفن رو برمیداری و شماره میگیری و صداش میزنی

امروز با تیوب اولین بار رفتی استخر...کواک کوواک کوواک

صبح بخیر کوچولو

شلوار قرمزت رو خودت میپوشی

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

🌌♾️ 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐧𝐚𝐳🌌♾️ 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐧𝐚𝐳
3 فروردین 03 0:43
عیدتون مبارک😊😊😊
البته دلم میخواست به زبان مادریمون بگم😁😁
بایرامیز مبارک😊🌹
مامان آیسل
پاسخ
چوخ ممنون ...سیزینده بایرامیز مبارک قیزیم
مامان پسملامامان پسملا
3 فروردین 03 22:59
عزیزم چقدر زمان سال تحویل یاد عزیزان سخت هست ، روح مادرتون شاد شاد ...
انشاالله همیشه به تفریح باشین و خوش بگذره دوست عزیزم
سال خوبی پیش رو داشته باشین😍
مامان آیسل
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم...سال نوی شما هم مبارک..ممنون از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد