آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 10 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

هفته ۸۹

1402/10/6 18:36
نویسنده : مامان آیسل
180 بازدید
اشتراک گذاری

لحظه های ناب مادر فرزندیمان چقدر زیباست..مثلا وقتی موهات رو شونه میزنم وتعریف میکنم چقدر خشکلن و بلند شدن و در آخر لبخند قشنگ معنی داری بهم تحویل بدی...یا وقتی تو این هوای سرد بردمت پارک...که فقط من و تو و صدای باد هست و من شروع میکنم از دیواره های سرسره قائم شدن و گفتن اینکه منیم قیزیم هاردادی؟ و تو بخندی ...خنده های بلند که سکوت پارک رو بشکنن دختر زیبای من😘

نیمرخت عشق است مادر

خواب در هرجایی که وقت خوابت باشد

و موهایی که برای اولین بار کوتاه شدند

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
7 دی 02 16:33
😍😍😍
مامان آیسل
پاسخ
❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
9 دی 02 5:05
ای جاااان
خدا حفظش کنه😍
مامان آیسل
پاسخ
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد