آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

هفته دوازدهم

1401/4/15 22:59
نویسنده : مامان آیسل
416 بازدید
اشتراک گذاری

سنی یورقانا چولقالیرام...دیرم ایوایییی بیدانا نینی گلمیشدی ...دوباره یورقانی آچیرام...دیرم نه قشح نینیدی.به به..سن گولماغا ناز الماغا قیغیلداماغا باشلیسان...الیمینن گورسدیرم بو توحلریدی...بودا قولاخلار..صوراتلار..آغزی بیرنی...سورا دیرم قوللارینن گداخ اللرین تاپاخ...سورا قیشلارینن گداخ ایاخلارین تاپاخ..بودوبا ایاخلاری!!! بیر اویناتمالی الیمده..دیرم نینینیندی...ایندی اللرینن یاپیشاجاخدی...هرجمله ده تعجبونان سویونماخ نقدر چوخ او حدده سن چوختر گولوب اغه دیسن😘

عروسک دن خوشون گلمیشدی

غروب است و وقت خواب شبانه ات..موهایت را ناز میکنم...با زبان مادرانه باهات حرف میزنم و تو جدا از اینکه سه ماهت هم نشده همه حرفهایم رامیفهمی..لبخند میزنی و به خواب میروی..من میمانم و غروب و صدای پرنده ها با منبعی از آرامش که از تو به من میرسد..چقدر خوبی...فقط درونم عشق به اوج خود میرسد...بی هیچ دغدغه ای فقط به این فکر میکنم که مادرتم...تو دختر کوچولوی دوست داشتنی من هستی

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
18 تیر 01 20:31
الله حفظ السین بو گوزل قیزی
مامان آیسل
پاسخ
جوخ ممنون عزیز دوستوم
مامان آنیلمامان آنیل
23 تیر 01 9:38
ماشاالله به دوتاشونم، آیسل خانم خوشگل هم ماشاالله خانم شده😘😘
مامان آیسل
پاسخ
فداتون...نگاهتون زیباست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد