آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 22 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

کارتون دختر مهربون

1399/4/27 0:31
نویسنده : مامان آیسل
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها این کارتون رو میبینیم....چون دختر مهربون هم پیانو میزنه....(من در حال دیدن کارتونای دهه شصت با تو هستم!!!حس خوبی داره تو هم خوشت میاد...همونطور که منم باتو هارید هنری میبینم و لذت میبرم)

مامان ژاپن لی کارتوننار چوخ قشحدی!!!!

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
27 تیر 99 2:59
تعطیلات خوش کشسین بیربیروزون یانوزدا مهربان خالام❤
مامان آیسل
پاسخ
سیزینده تعطیلاتیز گوزل خاطره لرینن باشا چاتسین مبینا جان❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
27 تیر 99 8:43
چ عاااالی
من این کارتونو خیلی دوست داشتم
ممل شخصیت موردعلاقم بود😁😁

دیدن کارتونهای دهه شصتی حتی برای بچه های دهه نودی هم جذابه
مامان آیسل
پاسخ
پس شماهم همین احساس رو دارین دوست عزیزم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
27 تیر 99 11:15
امیدوارم همیشه خوش باشین با هم
مامان آیسل
پاسخ
مرسی زهراجون...شما هم همچنین
مامانیمامانی
28 تیر 99 10:57
واقعا کارتون های دهه شصتی ها هم زیبا بود و هم آموزنده 
من که عاشق دختر مهربون بودم😉
مامان آیسل
پاسخ
دقیقن❤️

29 تیر 99 22:17
کارتون های دهه ی شصتی هم خیلی خوبن! 
من هایدی رو خیلی دوس دارم😍
مامان آیسل
پاسخ
❤️❤️❤️

29 تیر 99 22:18
همیشه خوش باشید 😍🌹🌹
مامان آیسل
پاسخ
مرسییی عزیزم
SujinSujin
3 مرداد 99 20:49
میشه دنبالم کنید؟
مامان آیسل
پاسخ
چشم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد