آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 21 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

روز دختر

1399/4/2 23:30
نویسنده : مامان آیسل
302 بازدید
اشتراک گذاری

این روز رو به همه دخترای گل نینی وبلاگی تبریک میگم❤️

تو مثل خورشیدی در روزهای زندگیم طلوع کردی

وقتی بغلم خوابت میگرفت فهمیدم تو قلب منی❤️

تو خود عشق بودی❤️

آنقدر دوستت دارم که از شوق داشتنت گریم میگیره❤️

نقاشیهای قشنگی میکشی

و آهنگهایی که میتونی با نگاه کردن به چشمام بزنی

با حرفهایت دلگرمم...با اداهایت شادم....دوستت دارم تا بینهایت عشق

نگاهت که میکنم ثانیه ها کنار میروند نفسم حبس میشود چشمانت عمیق ترین چشمیست که تا بحال دیده ام به عمق دریای عشق ...نگاهت که میکنم میفهمم چقدررر دوستت دارم آنقدر که در تصورم نگنجد....تو عزیزترین کسی هستی که در کره زمین دارم....دختر کوچولوی دوست داشتنی من❤️

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
3 تیر 99 3:50
لبخند زیبای خدا
روزت مبارررررک❤😘
مامان آیسل
پاسخ
منم به محیا جون تبریک میگم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 تیر 99 5:20
روز آیسل نازنازیمون مبارک باشه😍😍😍

ماشاءالله دختر زیبا و دوست داشتنی♥️♥️♥️
مامان آیسل
پاسخ
روز شما هم مبارک پرنسس نینی وبلاگ❤️
سیما خاتونسیما خاتون
3 تیر 99 9:58
عکس با نوشته روز دختر مبارک  
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
3 تیر 99 12:48
آیسل جون روزت مبارک دختر هنرمند
مامان آیسل
پاسخ
خیلییی ممنون ...روز شما هم مبارک
مامان پریمامان پری
4 تیر 99 10:35
روزت مبارک آیسل خانم هنرمند و خوشگل😍
شاد باشی همیشه عزیزم😘
مامان آیسل
پاسخ
روز دخترای گل شما هم مبارک باشه❤️ممنون عزیزم
نرگسنرگس
4 تیر 99 20:09
روزت مبارک دختر ناز و هنرمند.
مامان آیسل
پاسخ
مرسییی عزیزم❤️
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
4 تیر 99 20:45
خاله جون من شما رو تو اپارات دنبال کردم.
اسمم sister
مامان آیسل
پاسخ
❤️❤️❤️
مامان آنیلمامان آنیل
10 تیر 99 8:40
چوخ گوزل😍
مامان آیسل
پاسخ
گوزلریز گوزلدی❤️
مامان صدرامامان صدرا
12 تیر 99 11:57
روزت مبارک پرنسس 💋
مامان آیسل
پاسخ
مرسییی عزیزم
ابجی زهراابجی زهرا
31 تیر 99 14:32
روزت مبارک ایسا جان موفق باشی دختر هنرمند
مامان آیسل
پاسخ
مرسییی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد