آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 10 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

۱۲ سالگی دلبندم

1402/7/11 0:47
نویسنده : مامان آیسل
169 بازدید
اشتراک گذاری

آیسل عزیزم...دختر مهربان و دوست داشتنی من ...۱۲ سال با تو بودن شبیه رویاست...چه فراز و نشیب هایی که پا به پای من بودی...همراه کوچولوی من که داره بزرگ میشه...اونقدر قلب بزرگ و ثروتمندی داری که میتونم بهت تکیه کنم...

تولدت مبارک...ی جمله ساده هست ولی برای من و همه مادرهای دنیا یعنی زندگی بعد از روز تولدت...تک تک نفس هات خیلی بارزشن...نگاه های قشنگت...تو با کوله باری از عشق پا به این دنیاگذاشتی

الهی عمری باعزت داشته باشی...همیشه به آیسل بودنت ببالی

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)


11 مهر 02 1:04
میخواستم دیروز که روز اصلی اش بود (9 مهر)توی نظرات تبریک بنویسم یادم رفت
ولی هنوز هم دیر نشده
تولد آیسل مبارک💛
​​​​​​
مامان آیسل
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم
مامان صدرامامان صدرا
20 مهر 02 10:36
ماشاالله ماشاالله 🧿😍❤️
تولدت کلی مبارک عزیز دلم با آرزوی بهترین ها ❤️
مامان آیسل
پاسخ
ممنون دوست عزیزم
مامان فرشتهمامان فرشته
22 مهر 02 18:09
تولدش مبارک باشه😍
مامان آیسل
پاسخ
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد