آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 8 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

قیزیمین ایکیمینجی دیشی

1391/5/21 12:44
نویسنده : مامان آیسل
1,080 بازدید
اشتراک گذاری

بو گونلر ایکیمینجی دیشین بالا بالا گوروشور آمما سنی چوخ اینجیدیر ....دونن گئجه چوخ تبین واریدی و راحت یاتانمیردین .....بویونده بیراز بیحالسان و ایندی شیرین یوخودا

بویون منده دیشیمی چحدیرمیشم نتیجه بوکی یا دیش چیخارداسان یا چحدیرسن اذیت اولاجاخسانچشمک

سنین نوخوشلوغووی گورماخ منه چتیندی....ایستیرم قیزیمی همیشه بوجور شاد گورم آمما بو گونلرده اولمالیدی

تلفونونان اویناماغی چوخ سویوسن ....دونن گئجه او بیحال حالدا اویناماغا مشغولیدینماچناراحت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان علي
21 مرداد 91 14:59
سلام
الاه بو گوزل بالاني ساخلاسين.

منيم علي بالام 9 آيي گوتاردي.

الله ساخلاسین

مامان باران
22 مرداد 91 12:14
سلام عزيزم ، من عاشق دختر شمام ، مبارك باشه مرواريداي خوشگلت آيسل من ، خدا نكنه كه يه وقت بي حال باشي ، من خيلي دوست دارم ، ماماني حتماً براي آيسل عزيزم اسپند دود كن ، خانمم مبا اجازه لينكت مي كنم ، من ترك هستم اما خيلي تركي بلد نيستم ، ولي خيلي دوستون دارم

خیلییی ممنون

خاله ي اميرعلي
22 مرداد 91 16:43
سلام خوبين؟چه خبر از زلزله ي ديروز؟
اتفاقي كه نيفتاده؟

سلام عزیزم ....خیلی ممنون که به فکرمون هستین ....نه اتفاقی نیفتاده فقط قورخی یاتیب اورییمه....الله عزیزلرین الدن ورن هم وطنلریمیزه صبر ورسین...ساغلون دوستوم

مامان آرال
23 مرداد 91 1:20
سلام بیزیم آیسل ایکینجی دیشینده چاتدی ایکینجی بیر آز چتیندی بیلیرم نه چکیسن ای مامانی سی بو دوننا بیلسینه گیردیسن دمیسم منیم اورگیم گئچیر آلام بیر اوپم بیلسین


سلام ...تازا بیراز تبی ینیبدی....ساغلون
آیدا
23 مرداد 91 9:19
فدای چشای نازت برم عزیز دلم
مامان سمی
23 مرداد 91 12:54
هزار ماشاالله. خدا براتون حفظش کنه چقدر دخترتون نازه من که دیدمش دلم براش ضعف رفت.منم اصالتم آذری اما زیاد ترکی بلد نیستم.انشاالله پسر منم مثل دختر شما ناز باشه
الهه مامانی طهورا
23 مرداد 91 18:06
سلام عزیزم
ممنون که بیادمون بودین ما خوبیم شما چطورین ما که خیلی ترسیدیم هنوز هم دلم یه جوریه
همش فکر میکنم دارم تکون میخورم
آیسل جونم حالش خوبه؟

ممنون عزیزم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد