آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 20 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

فقط عکس

1399/12/23 22:46
نویسنده : مامان آیسل
293 بازدید
اشتراک گذاری

(جایزه خانم مدیر و خانم معلم)

من که خیلی خوشحال میشدم وقتی از مدیرمون جایزه میگرفتم...اون هم سر صف

هیچ واتساپ وشاد و بیگ بلو باتنی نمیتونه جای خالی این نیمکت های مدرسه رو پر کنه...امروز مدرسه بودیم و جای همه هم کلاسی های تو خالی بود.

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
24 اسفند 99 13:03
ای جاننن😍😍😍
فکر کنم چشمای ایسل جون هم مثل من سبزه😇
مامان آیسل
پاسخ
البته چشمای آیسل بستگی به رنگ و نور محیط و لباساش داره❤️❤️❤️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
24 اسفند 99 14:20
آخی عزیزم به امید موفقیت آیسل جان. انشاالله کرونا هر چه زودتر ریشه کن بشه و بچه ها بتونن حضوری برن مدرسه.
مامان آیسل
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم...انشالله
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
25 اسفند 99 13:06
آهاانن یادم افتاد. من خیلی این جور چشما رو دوست دارم😅😇❤️

 
مامان آیسل
پاسخ
❤️❤️❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد