آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 20 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

آخرای اسفند

1398/12/25 17:37
نویسنده : مامان آیسل
367 بازدید
اشتراک گذاری

صبح میخواستم عکس بک گراندمو عوض کنم...اتفاقی به این عکست رسیدم...عکسی که میتونه حس قشنگی بهم بده...روزای آخر اسفنده...ولی من برخلاف سالهای قبل بیرون نمیرم... وقتی پنجره رو باز میکنم احساس میکنم با همه اتفاقاتی که داره میفته بهار زیبا در راه است.

دونن هم کلاسیمینان یازیلاشیردیم..قییدیبلر کشورلرینه (قرنطینه شرایطینده)...منیم بیر قیسسا حالینی سوروشماغیما...سورا بیر جمله مه....ائله گوزل سوزلر بیلمه یازیب...بعضی آدامنار فقط باشاراللار سوزلرینن رفتارلارینن گوزل بیر احساس بغیشله سینلر....دودان محبت

پی نوشت1:این روزای آخر سال همیشه دلتنگ کسایی میشم که باهاشون لحظه های خیلی قشنگ داشتم و دیگه نمیبینمشون...دلم یک سفر دور میخواد با روزهایی که بیشتر خودم بودم...از طرفی زندگی جریان داره و بهارهم حس قشنگی داره!!!

پی نوشت 2:گلیب منه باشماخلاریوی گورسه دیسن سویونجاخ....مامان سنه اوردا اوجادابان سویدوم..کاش آلابولیدیم....ایستیرم سنه هر ایش گورم آمما الیینمیرم...اوشاغام...بیرازدا خرابکارلیق الیرم....سنی قوجاغیما آلیرام دیرم او ایشلر نمنه دی...سن .منیم دونیامسان..گوزلریوی دولدورموسان مامان سنی چوخ سویورم ..منده سنی❤️

 

 

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
25 اسفند 98 19:02
خدا حفظت کنه آیسل جون
مامان آیسل
پاسخ
ممنون زهرا جون❤️
عمه فروغعمه فروغ
25 اسفند 98 19:16
ای جانم چه عکسی...چقدر فسقلی بوده دخترمون😊
میبوسم روی ماهت رو آیسل گلم😘
مامان آیسل
پاسخ
مرسی عزیزم❤️
مامان فاطمهمامان فاطمه
26 اسفند 98 10:12
ووی ووی جونم 🤗
مامان آیسل
پاسخ
❤️
نرگسنرگس
26 اسفند 98 12:30
وای ماشالله ... چقدر تو نازی دختر...🤩
مامان آیسل
پاسخ
نظر لطفتونه عزیزم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 اسفند 98 16:09
الهی عزیزم...خیلی دلم میخواد آیسل جون رو از نزدیک ببینم❤
مامان آیسل
پاسخ
ماهم از دیدن شما خوشحال میشیم❤️
mahyamahya
27 اسفند 98 12:52
👌سلام گلم من وب دومم رو تازه باز کردم  وب قبلیم تلخ و شیرین بود .لطفا دنبالم کنید با اینکار از من حمایت میکنین 😘                                                          😍یادت نره هاااااا خیلی خوشحالم میکنی😅                                                                    🙏   دنبال شدید🍀😋
انیمیشن های دوبله فارسی
28 اسفند 98 18:48
انیمیشن سینمایی هتل ترانسیلوانیا III انیمیشن سینمایی ماشین ها 1 انیمیشن سینمایی زتوپبا انیمیشن سینمایی والی انیمیشن سینمایی هتل ترانسیلوانیا I انیمیشن سینمایی غار نشین ها انیمیشن سینمایی آسترو انیمیشن سینمایی ریچارد انیمیشن سینمایی شرک انیمیشن سینمایی ماشین ها 2 انیمیشن عملیات آجیلی 2 انیمیشن سینمایی پاندای کنگ فوکار 3 انیمیشن سینمایی پاندای کنگفو کار 2 انیمیشن سینمایی پاندای کنگ فو کار 1 انیمیشن سینمایی ایرانی فهرست مقدس انیمیشن خون آشام کوچک  
مامان صدرامامان صدرا
28 اسفند 98 23:44
متاسفانه امسال اومدن بهار رو داریم از پشت پنجره احساس میکنین به امید روزای خوب و خوش برای همه 
مامان آیسل
پاسخ
امیدوارم عزیزم
مامانیمامانی
29 اسفند 98 8:31
ای جانم
چه عکس فسقلی و نازی😊
مامان آیسل
پاسخ
❤️
mahsamahsa
29 اسفند 98 9:32
اله سنین جانینان نه گوزل عکسین وار ببلیغینان 💓
مامان آیسل
پاسخ
گوزلریز گوزلدی❤️

1 فروردین 99 14:01
ای خداااا💋💋💋💋 پرنسس کوچولوی چشم ابی خوشگللللل👑👑👑
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد