آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 11 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

فقط عکس 46

1398/5/25 22:40
نویسنده : مامان آیسل
484 بازدید
اشتراک گذاری

آیسل قیزیم...خانوم خشکل...

چقدر دوست دارم چشمات همیشه برق بزنه...چقدر دوست دارم ازت عکس بگیرم....با همه لباسهای قشنگ دنیا با همه کفشهای پاشنه بلندی که دوست داری...بولوسن هر رح سنه یاراشار؟....چقدر دوست دارم دستت را بگیرم ...باتو راه برم ...به همه جاهای قشنگ دنیا سفر کنیم....چقدر خوشحال میشم باتو تئاتر برم یا فیلمهای خنده دار و کارتون تماشا کنم...دوست دارم با تو شوخی کنم همان حرفهایی که فقط من و تو میدونیم....باتو برقصم....بخندم و گاهگاهی باز هم بغلم بخوابی....دوستت دارم دختر قشنگم

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 مرداد 98 0:58
خداحفظتون کنه برای هم😘😘😘♥️♥️♥️
مامان آیسل
پاسخ
مرسییی عزیزم

26 مرداد 98 7:57
سلام وبلاگتون خیلی قشنه به وبلاگ منم سر بزنید و نظر بدید لطفا😘😘😘😘😘
مامان آیسل
پاسخ
چشم
نرگسنرگس
26 مرداد 98 9:20
ماشالله 😍😍😍😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
26 مرداد 98 11:35
خاله جون اگه میشه دنبالم کنین
ممنون💙💙
مامان آیسل
پاسخ
بله حتمن
عمه فروغعمه فروغ
26 مرداد 98 12:11
ای جان😍خوشگل خانم😘
مامان صدرامامان صدرا
27 مرداد 98 0:30
عزیز دلم 💖
مامان آیسل
پاسخ
❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
28 مرداد 98 12:31
ماشالله
وقتی میخنده زیباییش چندین برابر میشه😘😘😘
مامان آیسل
پاسخ
چشماتون قشنگه
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
30 مرداد 98 11:24
خدا حفظش کنه😘💞
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد