آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 7 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

قیزیمین نقاشیلاری30

1396/12/27 23:29
نویسنده : مامان آیسل
486 بازدید
اشتراک گذاری

نقاشی های بهاری دخترم

هر روز شماره معکوس بهار را اعلام می کنی....نقاشی می کشی....ذوق می کنی

بازهم غنچه کوچک گلدانمان به انتظار نشسته است که هر غنچه ای را امید شکفتنی ست...

(بو گونلر چوخ مهربانسان...هر نمنه ایش کی سنه گورورم چوخ تشکور الیسن...تو بهترین مامان دنیایی....من فقط سنین غذا لاریوی سویرم!!!!....من خیلییی دوستت دارم...و هی بوجور تشکورلر تعریفلر حتی سنه بیراز ساواشسامدا اصلن رفتارین عوض اولمور و منو شرمنده می کنی...

نه یاخچی کی سنه تای قیزیم وار منیم بوتون احساسیمی دوشونن ...منه بیر یاخین دوست...و من چقدرررر دوستت دارم!!!!!!

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 اسفند 96 0:30
چقدر قشنگ کشیده چقدر قشنگ کشیدهتشویق
مامان آیسل
پاسخ
خیلیی ممنون از لطفتونمحبت
مامان صدرامامان صدرا
28 اسفند 96 22:04
ماشالله به دخمل هنرمند😙❤
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد