آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

قیزیمین ایاق توتماغی

1391/8/7 23:44
نویسنده : مامان آیسل
768 بازدید
اشتراک گذاری

سن بویون چوخ ایستیردین یرییسن...مبل دان صندلدن دوواردان منن یاپیشیب سورا باش آلیسان گتماغا چوخدا سویونوسن....اللریوی یره تکیه وریب ایاغا دوروب بیراز گدننن سورا تیپپپپپپ ییخیلیسان یره....

ایاق توتوسان قیزیم....اوز ایاقلاریوین اوستونده دوروسان ....بالا بالا ایستیسن بیزلر کیمین یرییسن.....اوشاقلار کیمین قاچاسان....چوخ دوزلی یریسن مامانی ماچ

آیسلین ایاغا دورماغی 4 مرحله ده

آتا بابا سوزلرینن دی کی دیییبلر یریممیش یوگورور....قیزیم بوجور قاشماخ ایستیرچشمک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان سارا
8 آبان 91 0:28
الهی قربون او چشمای خوشگلت بشمممممممم....

هر وقت عکس دخترت رو نگاه می کنم بی اختیار می گم ببین خدا چی آفریده.... خیلی نازو خوشگله ... حتما براش اسفند دود کن عزیزم....یه بوس گنده هم از همین جا براش می فرستم
با اجازت شما رو لینک می کنم....اگه دوست داشتی به ما سر بزن


خدا نکنه ....خواهشششش میکنم خیلیییی لطف دارین..چشممممممم
mamanebaran
8 آبان 91 8:42
عزيز دلم مباركت باشه كه ميخواي پاشي و با قدماي خوشگلت راه بري ، الهي من بميرم كه تو اينجوري خودتو از جا بلند مي كني عاشقتتتتتتتتتتتتم شيرين عسل

خدا نکنه عزیزم....مرسیییییی خاله جون

مامانی زهرا
9 آبان 91 17:03
سلام دوست عزیز و آیسل خانم چشم قشنگ و ناز اگه افتخار بدید به وبلاگ زهرانازنازی هم سربزنید و اگه خوشتون بیاد نظر بدید تا همدیگه رو لینک کنیم راستی همشهری هستیم

چشممممم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد