آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
الساالسا2 سالگیت مبارک

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

ایشلریوه ال چالیسان

1391/8/3 11:29
نویسنده : مامان آیسل
1,059 بازدید
اشتراک گذاری

هر سری تازا ایشلریوی گورنده سنه آفرین دیییب ال چالارام ....بو گونلر ایاغا دورماغیوا یا حلقه لری میله سینه آتماغیوا یا چنگالینان میوه یماغیواو... آفرین دیییرم و ال چالیرام ....سنده اوزووه ال چالیسانماچ

بوجور دیزه کوک اوتوروسان

قیزیم ایاغا دورماغا چالیشیر

آیسل سید حمزه ده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

آیدا
3 آبان 91 14:24
سلام ای جووووونم آیسل خوشگل خودم...
به نظر من آیسل نازترین دختربچه اییه که تا حالا دیدم


سلام آیدا جون ....خیلییی لطف دارین
مامانی طهورا
3 آبان 91 16:14
زیارتین قبول جیران قیز


ساغلون خالاسی
مامانی طهورا
3 آبان 91 16:14
بالاجا اللریوی ییییم
سحر
4 آبان 91 9:45
وای ماشالا چه دختر ماهی دارین.....دلم میخواد نی نی بعدی منم به بابام بره و این شکلی بشه......خیلی نازه........
ستاره
4 آبان 91 13:24
سلام من سیزین گوزل قیزیزن تعرفین بوتون دوستلارا و فامیله ره المیشم الاه بو ناز قیزیزیی سیزه چوخ گورمه سین
کاش بیلیدیم هاواخ گدیبسز سید حمزیه من ده گلیدیم و آیسلی یه خینن گوریدیم
کاش...

چوخ ممنون لوطفوزدن

نرگسی
6 آبان 91 13:07
برای ما هم دعا کن آیسل گلی
ثریا از کرمانشاه
7 آبان 91 10:39
هزااااااااااااااااااااااااااااار ماشالله و الله اکبر به این دختر نازت هزززززززززززززززار ماشالله خداوند بحق پنج تن برات حفظش کنه قدرشو بدون
mamanebaran
8 آبان 91 8:41
واي قربون شكل ماهههههههههههههههههههت برم من عزيزم كه انقدر نازي و هر روز نازتر ميشي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد