آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

اوشاقلار گونی

1391/7/17 23:17
نویسنده : مامان آیسل
1,099 بازدید
اشتراک گذاری

بویون اوشاقلار گونیدی....نه گوزل دونیالاری وار....او بالا پانبیخ کیمین اللر...دوزلی بالا پاپانلار....ناز باخیشلار...اورحدن گولوب آغلامالار...کوسماغین معنی سین بولمینلر....بیر امن قوجاخدا آرام اولانلار...محبتی درینلردن حیس الیینلر...

کاش دونیا همیشه اوزلرینه گوله....آرزی الیرم دونیادا هش اوشاق آتا آنا سیز اولماسین...آج اولماسین...پالتار مشکلی اولماسین...اویناتمالیسیز قالماسین.....هشزادا حسرت چحمسین....آخی اوشاقلار گول کیمین لطیف و حساس دیلار.....هش اوشاق سولماسین

نازلی قیزیم چوخ شیرین دونیان واردی....هردم تازا ایشلریوینن گوزلریمی سوینجدن دولدوروسان.....بو گجه ماماما سسلدین منی اوپدون الیوی منن چکیب دادار دوردون ....بیر دیقه چحمدی بو ایشلرین....نه دییه بوللم قیزیم ....دا من دونیانین اوج لذتین گوردوم قیزیم منی سسلدی...

بابام گیلدیدوخ بیراز سوراسی چادیرامی الیوه آلیب اشاره الیردون کی دو اوت گداخ....

ایشملیلری بالا استکانیندا اوزون ایچیسنتشویق

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

mamanebaran
18 مهر 91 8:30
عسل خاله روزت مبارك باشه ، قربون اون چشاي قشنگت بشم من ، واي خدا جونم چقدر موهات بلند شده من كه غش كردم ، ماماني يك كيلو براي دخمرمون اسپند دود كن





خدا نکنه عزیزم مرسیییییی

اسما
19 مهر 91 18:06
نمیشه فارسی بنویسین ؟ من که چیزی نفهمیدم اما خیلی دوست داشتم بخونمت
مامان آرال
19 مهر 91 18:18
سلام منده سیزه اوشاقلار گونون تبریک دئییرم و آرزوم آیسله خوشبختلیق ، سعادتلیقدی.
وای نه ناز قولچاقلاری وار آیسل اوزوده قولچاقلاری کیمین گوزلدی

ساغلون

غــزال
24 مهر 91 20:04
سلامم خاله جونی !

من هر دفعه میام وب این دخملی و قربون صدقش میرم ولی نمیفهمم چی نوشتید ...

الانم دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم و کامنت نذارم

فدای اون چشــآی خوشرنگت بشم آخه من دخترررررر عروسک

خدا نکنه عزیزم....ممنون از لطفتون

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد