آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

قیزیمین آتلیه عکسلری 1

1391/6/4 0:34
نویسنده : مامان آیسل
1,482 بازدید
اشتراک گذاری

هر سری عکاسین توکانین رد اولاندا بیر ناز قیزین عکسی منی جذب الیر ....چوخ سویملی گوی گوز قیز...بوسری آیسلینن گدیردیم بیردن گویلوم ایستدی قیزیمین عکسین سالدیرام....(مردادین آخیر گونی)

آیسل اوشاقلار پارکیندا(شهریورین اولی)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

نرگسی
5 شهریور 91 0:25
واااااااااااای خدا چه عکسای خوشگلی ..
مامان آرال
5 شهریور 91 1:19
آخ آیسل اوقدر گوزلدی کی آتلیه لازیم دییر چوخ گوزلدی بیر گون آیسلی گلیب گورموینده داریخیرام

ساغلون دوستوم

زینب
6 شهریور 91 5:11
سلام ماشاء الله خیلی دخملت نازه.خدا برات نگهش داره.
مامان سیدحسن
6 شهریور 91 15:02
چوخ گوزل الوب عهسلری.اوزرریه سال بیلسین.الله نظردن ساخلاسن.چوخ اوپ منیم طرفیمنن.سیزی چوخ سورم

ساغلون دوستوم

مامان سمی
6 شهریور 91 17:49
هزار ماشالله به این دختر ناز
طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 20:02
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
سودابه
6 شهریور 91 22:00
ترکی بیلمیرم اما سوزلری چوخ گشنگ دی قیزیم سن قربان: ارادتمندم بانو .ترکیم چطو بودغلط غلوت بود یانه؟اگر کم وکسری داشت ببخشید. سلام آیسل قشنگم خوبی .دست مامانت رو بگیر بیاین مهمونی وب محمد متین ماهمه رو دعوت کردیم به یک داستان.قبلااز بازدیدتون تشکر میکنم .راستی با نظرات خوبتون راهنمای من باشید برای نوشتن داستانهای بعدی.سپاسیاشاسین اذربایجان
عمه جون(عمه امیر علی)
7 شهریور 91 13:28
چوخ جوزل بین قیزین وار ....چوخ جوزل جوزلری وار اللله حفظ السین منیم گارداشیم اوقلو دا چوخ شیرین دی
مامان ماهان نفسی
7 شهریور 91 14:07
وای خدای من چقدر این دختر نازه بوس بوس عکسهات خیلی قشنگن
مامان پرنیان
8 شهریور 91 8:06
ماشالله چه ملوسکییی
زهرا
8 شهریور 91 23:04
سلام دوست عزیز این ادرس وبمه اگه دوست داشتی بااسم(من وخواهر جونم )لینکم کن تا من هم شما رو لینک کنمhttp://http://zahragoogi.niniweblog.com/ ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد