آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

آیسل بای بای

1391/5/30 23:28
نویسنده : مامان آیسل
1,691 بازدید
اشتراک گذاری

بیراز وختی کی بای بای اورگشمیسن...البته اوللر الیوی اوست اشاغی آپاریردون....بای یای دیینده چوخ چتین بای بای الیسن آخی ایستیسن لاپ یرینده بای بای الییسن....مثلن حاضیر لشمیشوخ ایستیروخ گداخ و حتمن ده چوچه قاپیسین رد المیشوخ سورا اودکیلره بای بای الیسن....بویونده اشیحده ددیم آیسل نینی یه بای بای اله ایکیزده بیر بیریزه بای بای الدوز....

اله وقت اولور بیرزادا بتر فیکیر وریسن دا آدیوی سسلیینده چونموسن...آیسل آیسل ....

هردم بیراز ایمحلیسن آمما تز سینه خیز گدیسن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان ظریفه
30 مرداد 91 23:53
سلام وبلاگ قشنگی دارین. میشه خواهش کنم به آیلین من رای بدین تو این مسابقه برنده شه؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php توی نظرات بگین آیلین شماره 9 زحمتی نداره یه لحظه رای بدین دیگه.... باید آدرس وبلاگ یا سایتتونو حتما بزارین تا رایتونو بپزیرن امروز آخرین فرصتشه
عاطفه
30 مرداد 91 23:57
سلام . بتزم ترکی ؟ من عاشق دخترتون شدم و نوشته های شما ! هیچی نمی فهمم ولی همه رو می خونم خیلییییییییییی دوست دارم یاد بگیرم کاش 2 زبانه می نوشتید !!!خیلی خوب می شدا خدایی !!


ممنون از لطفتون...جدی دلتون میخواد یاد بگیرین ؟؟ چشمممم
مامان آرال
31 مرداد 91 1:48
سلام یاخجی سوز آخی بو ناز قیز بای بای اورگشدی هله مامانی سی دور بالا بالا دوزلی ایشلری باشلانیر گئدیکجه اوزون شیریندجک چوخ سویرم آیسلی

ساغلون دوستوم

مامان باران
31 مرداد 91 12:25
سلام عسسسسسسسسل ، خوردني من ، عشقم ، من خيلي دوست دارم آيسل عزيزو خوشگل من ، خدا جونم قربونت برم كه تو باي باي ياد گرفتي ، مامان مهربون آيسل ترو خدا روزي 1000 بار براي دخترمون اسپند دود كن ، خدارو شكر خاله كه زود خوب شدي گلم

ممنون از این همه لطفی که به دخترم دارین

سپیده
31 مرداد 91 14:44
سلام. با تشکر از رای شما.
نگار
3 شهریور 91 12:37
سلااااااام ! ماشالله چه نی نی خوشگلی! خدا حفظش کنه . خیلی خوشحالم که ترکی بلدم و میتونم وبلاگ شما رو بخونم من شما رو لینک میکنم . با جازه چه چشمااااااااااایی داره ! ما هم نی نی داریم . پیش ما بیاین .
مامان پاتمه و آویسا
3 شهریور 91 14:23
سلام چه دخمل نازی دارین هزار ماشاالله تو رو خدا فارسی بنویسین ما هم دوست داریم بخونیم
ایدا
9 شهریور 91 13:34
یاشیاسان گوزل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد