آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
الساالسا2 سالگیت مبارک

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

روز دختر

1400/3/22 20:22
نویسنده : مامان آیسل
419 بازدید
اشتراک گذاری

نزدیک ده ساله دختر منی....از وقتی خیلی کوچک بودی تا الان همراه منی....همدمم...انگیزه من..همیشه دوست داشتم عکسای قشنگ ازت بگیرم....برات شعر بخونم...قصه های قشنگ دنیا رو باهات بشنوم...باهات برم گردش...اصلن دنیا رو باهات زیر پا بذارم...برات آرزوهای خیلیییی قشنگ دارم...از ته دلم برات دعا میکنم...الله اونا هشزاد اولماسین..همیشه شاد یاشاسین....خیلی خوشحالم دخترم با دل و جراته...مهربونه...زود یاد میگیره...حس همدلی با بچه ها رو داره...و عاشق طنز و خندیدنه..همیشه بخند...همیشه رهاااا باش...یادیندا اولسون مامان سنه چوخ اینانیب سنی چوخ سویور..سنه گوزل گونلر آرزیلیر❤

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

***asal******asal***
22 خرداد 00 21:30
روز دختر مبارک
مامان آیسل
پاسخ
ممنون عزیزم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
22 خرداد 00 22:18
قیز گونون موبارک اولسون آیسل جان
مامان آیسل
پاسخ
یاشییه سیز❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 خرداد 00 0:08
روزت مبارک آیسل قشنگ من بهترینا برااات❤
مامان آیسل
پاسخ
مرسییی دختر عزیزم❤️
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
23 خرداد 00 11:43
روز آیسل جون مبارک🥺❤🎂
مامان آیسل
پاسخ
روز شما هم مبارک❤️
mahsamahsa
23 خرداد 00 17:27
آیسل جان روزت مبارک چه کلیپ زیبایی انشالله همیشه تندرست و شاد باشی💜
مامان آیسل
پاسخ
چشماتون زیباست دوست عزیزم
مامان صدرامامان صدرا
28 خرداد 00 19:37
با تاخیر 
روزت مبارک فرشته کوچک🧡❤️
مامان آیسل
پاسخ
ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد