آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 6 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

روز معلم مبارک

1400/2/11 20:44
نویسنده : مامان آیسل
501 بازدید
اشتراک گذاری

از معلم هام خاطرات قشنگی دارم....یادمه معلم سومم خیلی منو دوست داشت...معلم زبانم ورقه ها رو به من میداد تا اصلاحشون کنم...معلم علوم از من میخواست از بچه ها درس بپرسم..معلم عربیم خیلی دوستم داشت و حتی نوشتن دفتر حضور غیابش رو به من میداد...دبیر ادبیاتم منو تشویق به نوشتن شعر میکرد...دبیر فیزیکم وقتی یبار نمره نسبتن کمی گرفته بودم سر کلاس گفت از شما این انتظار رو نداشتم...و دبیر زیستم خیلی تشویقم میکرد...و لبخندی که معلم اجتماعیم همیشه به لب داشت هنوز در ذهنم مانده....یک معلم نمونه

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

mahsamahsa
12 اردیبهشت 00 3:58
ساغول گوزل آیسان جان سان❤️
مامان آیسل
پاسخ
یاشییه سیز عزیز دوستوم
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
12 اردیبهشت 00 7:42
ماشاالله ایسل جون دلمون وا شد مرسی دختر ناز خدا حفظت کنه انشاالله
مامان آیسل
پاسخ
مرسییی عزیزم...ممنون از محبتتون
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
12 اردیبهشت 00 10:19
ماشاالله آیسل جان. سن نی نی وبلاگین افتخاری سن عزیزم. یاشیاسان
مامان آیسل
پاسخ
چوخ ممنون ..لوطفوز وار
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد