آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
الساالسا2 سالگیت مبارک

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

9 آیلیق بالام

1391/4/10 0:46
نویسنده : مامان آیسل
1,645 بازدید
اشتراک گذاری

بویون قیزیم 9 آیین قوتاردی....بو آی سینه خیز گتماغا باشلادین ....چپان چپان دیینده یا آهنگ اشیدنده چپان چالماغا باشلیسان....چینیمده گیزلنیب باباوا ادیییی الیسن....تاتان الماغی چوخ سویوسن ....بابانی گورنده دا منی سایمیسان....بیراز سننن اوزاخلاشاندا آغلاماغا باشلیسان ....دردره گتماغی چوخ سویوسن

غذانی اوزون ایستیسن ییسن....قاب قاشیق لیوان سوفرانی چوخ سویوسن....عشق بربری....

توحلریوین حالتلی اولماغی مشخصدی....دیش چیخاتمامیسان هله...هردم اوجادان گوله گوله اه دیییسن

ناز قیزیم بیر آیدا قوتولدی آمما اینان کی بولمورم گونلر نجه تز تز قوتولور....آرزی الیرم عموربویی شاد یاشاسین آیسل قیزیمقلبقلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

خاله هدي ياسمين زهرا و محمدكوچول
10 تیر 91 3:42
واي خدا چقدر نازي دخمل خانم
مامان آرال
10 تیر 91 15:02
سلام موبارک قیزیم بیر آی بویودون هر آی لاب نازلاشیسان کارتونی او گوزل اوشاقلارا اوخشوسان .
بیزیم آرال دا گئج دیش چاتدی و چوخ اینجیددی ایندی گنه چاردیر .
گوروسن بیز بیر بلن زحمت چکوروح بابالان گورنده بیزی سارمیللار .


ساغلون خالاسی
شقایق
10 تیر 91 18:16
سلام
نمیدونی چقدر دلم هوای ایسل رو کرده بود!!! خوابش دیدم دوبار
عکس دومی عروسک خوردنیه خیلی نازه هزار ماشالله
تبریک واسه 9 ماهگی وراه رفتنش جیگرشو


خیلییی لطف داری عزیزم
نازنین مامان الینا
11 تیر 91 17:23
میخواستم ترکی بنویسم ولی ذوق زده میشم وقتی عکسای دختر رو میبینم برا همین نمیتونم ترکی بنویسم
خدا حفظش کنه ایشالا تو رو خدا کمتر عکس بذار چشم میخوره این خوشگل خانم زیبا چشم
دلم میخواد پیشم بود محکم میبوسیدمش ماشالا هزار الله و اکبر

ایشالا همیشه سالم و سلامت باشید


ممنون از اینکه به وب دخترم اومدی ....بوسسسسس برای الینای گل
نی نی کارت
11 تیر 91 17:38
با سلام خدمت دوست عزیز.........
خواستم به شما اطلاع دهم که وبلاگ
نی نی کارت باموضوع کارت پستال ویژه
عاشقانه و میلاد حضرت علی اکبر و زهرا
و نوروز آپه.....خوشحال میشم که از وبلاگم دیدن کنید و نظراتتون برای من خالی از لطف نیست...............

با تشکر مدیر سایت نی نی کارت ........
در ضمن این نوشته هارو ترکی ننویسید چون همه مثل من که ترکی بلد نیستند


مهلا
12 تیر 91 20:15
عزیزم تو ماسالا خوبی فقط چون شیطونی میکنی لاغر میشی بچه سالم یعنی بالا و÷ایین ب÷ره خیلی دوست دارم گلم مواظب مامانت باش
مرضیه مامان امیرحسین
13 تیر 91 8:50
ماشاء الله به ایسل جان،شیطون بلا هر روز زیباتر وقشنگ تر میشه!خیلی مواظبش باشین از طرف من
حسین واحدی
14 تیر 91 23:20
سلام
تانری بو گؤزل بالانیزی سیزه چوخ گؤرمه سین


ساغلون
خاله ي اميرعلي
15 تیر 91 9:09
خواهی که در پناه کرامات سرمدی / ایمن شوی زفتنه و ایمن زهر بدی لبریز کن زعطر گلِ نور سینه را / با ذکر سبز یک صلوات محمدی . . . تعجیل در فرج آقا صلوات
نایسل
16 تیر 91 13:22
اخیییییییییییییییییی قربونت برم خاله چقدر نازی خوشگل من مبارکک باشه فکر کنم منظورت 9 ماهگی باشه قربون کدو خوردنت راستی عیدتم مبارک زیر سایه امام زمان مامان بابات خوشبخت عاقبت به خیر بشی عروسک
مامان دینا جون
16 تیر 91 16:13
عزیز دلم 9 ماهگیتم مبارک باشه.عکسات حرف نداره.
فریبا
19 تیر 91 12:39
سلام عزیزززززززززززززززززززززم
قربونت برم الههههههههی
9 ماهگیت هم مبارک باشه
برات بهترینها رو آرزو دارم ناناز
مامانی یه بوس آبدارم از طرف من برای آیسل جون
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

ممنون از لطفتون منم شمارو لینک کردم

فریبا
19 تیر 91 12:40
با اجازه لینکتون میکنم ، اگه شما هم خواستید لینک کنید
مریم
11 مرداد 91 19:13
soooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!beautiful
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد