آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 6 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

آیسل تاتان

1391/4/7 0:31
نویسنده : مامان آیسل
2,617 بازدید
اشتراک گذاری

نچه گوندوکی بالا اللریوی بارماغیمیزا قلاب الیسن و تزتز تاتان الیسن

 

آیسل ادیییییی....تتیییی پاپییییی

بودا آیسلین تازا ادالاری:

قیزیم کندواندا

دونیانین بوتون شادلیخلاری سنین اولسون مامانقلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

نرگسی
7 تیر 91 1:29
عزیز دلممم .. وایییییییی چه بلا شدی خاله .. چه جای خوشگلی هم رفتین ..



مریم دخترعمه
7 تیر 91 11:22
slm,yakhjisiz? allah allaaaaah.....na doozli bala olup aysal gizimiz. hala tatan tatan da elieer...allaah sakhlasin.mashallah...


ساغلون
مامان مهسا
7 تیر 91 12:53
من ییرم بو گیزین گوزلرین.هادان تاپمیسیز بو گیزی.اوزریه سال حتما.تبسمون دا وبلاگینا گل خالاسی.


چشمممم حتمن گللم
مامان دینا جون
7 تیر 91 23:24
ماشالا هر روز که میگذره خوشگلتر و بت نمک تر میشی.عزیز دلم 1000 تا بوس میفرستم برات.بوووووووووووووووووووس
مامان آرال
8 تیر 91 1:19
به به بیزیم آیسلیمیز تاتان گدیر ماشااللاه ناز قیز . هله کندوانیدا گدیب دولانیب لاب کفی سازالیب
رایکا(پوسترساز)
8 تیر 91 10:44
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون آیسل عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
آیدا
10 تیر 91 12:03
الهی که من فدای اون چشای نازت بشم خوشگل من
مامان احسان
31 تیر 91 1:24
چوخ گزل قیزیز وار آلله ساخلاسین.. بیزیم وریمیزدن اوپ قیزین..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد