آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
الساالسا2 سالگیت مبارک

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

آیسل و التای 2

1391/4/1 23:46
نویسنده : مامان آیسل
2,255 بازدید
اشتراک گذاری

بویون آیسلین بالا قوناغی واریدی ....آیسل التایین توحلرین چحماخ ایستیردی....التای آیسله گولوردی....اوشاخلارین نه دوزلی شیرین و معصوم دونیالاری وار

آیسلین آغلاماغی 3 مرحلده

نازلی قیزیمین گولوشلری دونیالارا دیرقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

نرگسی
2 تیر 91 11:32
آخیییییییییییییی عزیز دلم .. الهیییییییی .. مامانی انگار داره دندون در میاره دستشو گذاشته رو لثش .. بوووووووووووووووووووووووووووس


کاش از دندونش باشه عزیزم
مامان آیدین
3 تیر 91 2:56
سلام دوست عزیز ماشالا هزار ماشالا چه عروسکی دارین خدا واستون نگهش داره اسم پسر من ترکی هست ولی اصلا ترکی نمیدونم من تو وب شما فقط عکساش رو نگاه میکنم
آیدا
3 تیر 91 9:49
ای جااااااااااااااااااااااااان خوشگل من چه بزرگ شده...
ببخشید سلام نمیدونید چقدر دلم براش تنگ شده بود هول شدم یادم رفت سلام کنم...
زنده باشه ایشالا


ممنون از لطفتون
خاله الهام
3 تیر 91 12:08
چه دوست مهربونی داری آیسل جونم چرا گریه کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گریه تم شیرین عروسک خاله دوست دارم یه آسمون ابی
مامان آرال
4 تیر 91 0:41
بیزیم قیز آغلیاندادا نازدی قیرمیزدا چخ یاراشیر بو ناز قیزا
مامان دینا جون
4 تیر 91 13:51
ای جاااااااانم خاله قربونت بشم گریه نکن.همیشه بخند.بوس
سین.الف
4 تیر 91 21:16
خدا حفظش کنه نینیتون مثه فرشتس اون چشای خوشگله ابیشو که میبینم غمو غصه و استرسه این روزا از یادم میره خوشگل خانومیه جی جیه نمکیه دوس داشتنی ایشالا همیشه و همیشه همینجوری شادو شنگول باشی عزیزکم
نوشین مامان ایلیا
6 تیر 91 19:27
ماشالا چه نی نی نازی.خیلی ذوقش کردم. حیف که نمی دونم چی نوشتید
رایکا(پوسترساز)
8 تیر 91 10:48
اول اومدم اینجا یه لحظه کپ کردم فکر کردم باید ترکی صحبت کنم آخه حتی یه کلمه هم بلد نیستم ولی عاشق زبون ترکی ام خیلی دوس دارم یاد بگیرم ولی شنیدم خیلی سخته من اگه ترکی یاد بگیرما یه بار بزرگ از دوشم برداشتم پوز یه سری توی فامیلو میزنم راستی آیسل جان ماشالا خیلی خوش عکسه.اسمشم خیلی نازه خدا براتون نگه ش داره اگه مایل بودید عکساشو طراحی کنم بهم خبر بدین ولی قبلش حتما نمونه کارامو توی وبلاگم ببینید.مرسی
ایدا
21 شهریور 91 16:03
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد