آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 6 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

99 آیلیق بالام+9 سالگی نینی وبلاگ

1398/10/10 23:22
نویسنده : مامان آیسل
724 بازدید
اشتراک گذاری

از همون ابتدای تاسیس نینی وبلاگ من خواننده وبلاگ های پراحساس مادرانه بودم...به اینجا عادت کردم....که حداقل ماهی یکبار عکسها و روزانه های دخترم رو یادداشت کنم......تقریبن 8 ساله که دست نوشته هایی مینویسم ....عکسهایی آپلود میکنم ...به دوستای نینی وبلاگی سر میزنم....و خوشحالم که حرفهای دخترم اینجاس...لبخندهایی که قاب گرفته ام و احساساتی که مرا به نوشتن تشویق میکرد...خوشحالم که عضو نینی وبلاگ هستم

منن شوخلوغا باشلیسان ...گولدورماغا...پیانودا حتی بعضی آهنگ لره اللرین چتین یئتیشسه ده دورولدا بولوسن...ورزشه علاقن وار....دوسلارین سنی چوخ سویوللر...حتی او اوشاقلار کی هئش کیمینن دوست اولمازلار سنن دوسدولار...زبانی ائله اوخییب دانیشیسان کی معلمین سنین انگلیسی لهجه وی روخوانیوی دانیشماغیوی چوخ به یه نیر....

(باهام شروع به شوخی میکنی...به خندوندن....در پیانو حتی آهنگ هایی که دستات سخت بهشون میرسه میتونی تموم کنی...به ورزش علاقه داری...دوستات تورو خیلی دوست دارن...حتی اون بچه هایی که با هیچ کس دوست نمیشن با تو دوستند....زبان رو طوری میخونی و حرف میزنی که معلم انگلیسیت لهجه و روخوانی و حرف زدنت رو خیلی پسندیده(خوشش اومده)

 

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 دی 98 2:41
❤🍬❤🍬❤🍬❤
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
11 دی 98 11:05
تبریگلر نی نی وبلاک عزیز
عمه فروغعمه فروغ
11 دی 98 18:29
ماشالله به این دختر گل😘
مامان آیسل
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان پریمامان پری
12 دی 98 11:28
مبارک اولسون😍
مامان آیسل
پاسخ
❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
16 دی 98 7:33
😘😘😘😘
مامان صدرامامان صدرا
20 دی 98 7:18
چوخ گوزل کی سیزین کیمی دوستلارامیز وار😍😍😍
تشکلر نی نی وبلاگ
مامان آیسل
پاسخ
❤️
زهرا
22 دی 98 14:15
سلام خوبید منم فک کنم حدود ۹ سال است وبلاگ شمارا دنبال میکنم و همیشه آرزویم خوبی هاست برای خانواده ی عزیزتون زنده باشید. 
😍😘
مامان آیسل
پاسخ
خیلی ممنون
mahsamahsa
24 دی 98 12:51
من سیزین وبلاگیزی چوخ سویرم و آیسل گیزیمیزی دا اوزاخدان اوزاغا عکس لرین گورماغینان ایشلرین و رفتار لارین بوردا سیزین یازیلاریزینان تانیماغینان چوخ سویورم الله حفظ السین انشالله همیشه موفق اولا بیز ده بوردا موفقیت لرین گوروب سویوناخ❤️
مامان آیسل
پاسخ
سیز چوخ مهربانسیز....چوخ ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد