آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

97 آیلیق بالام

1398/8/9 21:39
نویسنده : مامان آیسل
788 بازدید
اشتراک گذاری

آیسل امروز خودش ازخیابون رد شد و اولین سنگک عمرشو گرفت....من از دور تماشاش میکردم....وباز هم همون احساسات مادرانه ای که هر مادری داره.....اگه یکی نوبت دخترم رو رعایت نکنه و آیسل حس خوبی نداشته باشه چی؟؟یا اگه سنگک داغ رو دست بزنه چی؟میخواستم برم پیشش ولی صبر کردم ...دختر من از پسش بر میاد و حتمن حواس حداقل یک نفر به دخترم هست....بعد تنهایی رفت سوپر مارکت و خریدشم کرد....خوشحال شدم ...آیسل دختر باجرأتیه...وبعد فکر کردم به کلمه جرأت...یادم اومد هروقت در زندگی کمی جرأت. داشتم موفق شدم....و اینکه مادرها هم بایدجرأت.داشته باشن و به توانایی های فرزندشون ایمان داشته باشن....همیشه بیر جور نگرانلیغیم وار آیسله....نه وسواسینان مدرسه سین انتخاب المیشدیم....یا اجتماع دا هر جور آدام وار...هر جور رفتار وار ....آدامنارین قیزیمینان برخوردلارینا سوزلرینه حساسام....آمما سویونورم کی قیزیم نجور رفتار گورستماغین هر موقعیتده باشاریر

بویون ایستیردون امضا ویرماخ ئورگه شه سن...شطرنج اویناماغی سویوسن....پیانو دا سنی بیراز راهنمایی الیرم و بقیه ایشلر سنندی...آهنگی دورولدوسان ئوزون....معلمیوین نظرینه چوخ اجتماعی اوشاخسان...هاممینن ارتباطداسان....و کتابلارا خاص علاقن وار...بویون سنه کتابخانادان اوش کتاب انتخاب الدیم...بولورم هانسیلاردان خوشون گلر....خارجی نویسنده بیرده او نویسنده کی تصویرگردی

عاشق طناب زدن و ورزش و شادی و خنده...همیشه بوجور قال منیم ناز قیزیم

 

 

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
10 آبان 98 0:38
آفرین به آیسل خانوم

10 آبان 98 1:30
هیچیش رو نفهمیدم ولی امیدوارم آیسل جان همیشه سالم باشند😘😍
مامان آیسل
پاسخ
مرسی گلم....سعی میکنم پستای فارسیمو بیشتر کنم

10 آبان 98 1:30
البته اولش رو میفهمم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
10 آبان 98 9:01
💝💝💝 آفرین آیسل خانوم👏👏👏
عمه فروغعمه فروغ
10 آبان 98 11:08
ای جونم😍چه خوردنی داری اون سنگک😊
مامان آیسل
پاسخ
مرسییی عزیزم.بله❤️
مامانیمامانی
11 آبان 98 18:53
آفرین عزیزم👏
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
14 آبان 98 12:19
ای جانم آفرین دختر خوشگل وخانوم💕
مامان آیسل
پاسخ
مرسییی گلم
mahsamahsa
15 آبان 98 9:59
آفرین آیسل خانوم خوشگل ❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد