آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

فقط عکس 49

1398/8/4 17:35
نویسنده : مامان آیسل
705 بازدید
اشتراک گذاری

سکوت رمز آلود پاییز تورا از دوردستها فرامیخواند...و نگاهت آرامشی عجیب دارد ...گویی لبخندت عشق را می سراید...گویی برکه در گوش شاخه های بید شعری نجوا میکند و گل همه عطرش را نثارت میکند و قاصدکی در انتظار قشنگ ترین آرزوهایت..

پسندها (18)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 آبان 98 18:28
چه عکسهای قشنگی ماشاءالله خانم خانما😍😍😍
مامان آیسل
پاسخ
گوزلریز گوزلدی
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
4 آبان 98 18:36
چوخ گوزل
مامان آیسل
پاسخ
مرسییی
عمه فروغعمه فروغ
4 آبان 98 22:27
آیسل نازمون😍😘
مامان آیسل
پاسخ
مرسییی گلم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
4 آبان 98 23:51
همیشه شاد و سلامت باشی آیسل هنرمند و مهربون

شما دیگه رفتید سراغ لباس زمستونی،برای ما تازه هوا خوب شده و با لباس بهاری میریم بیرون

البته توی خونه ها هنوز کولرها ۲۴ ساعته روشنن😁
مامان آیسل
پاسخ
خیلیی ممنون....پس هوای شما بهاریه...دلم خواست بیام شهرتون از بس تعریف کردین😍
مامان صدرامامان صدرا
5 آبان 98 11:09
چوخ گوززززل 💗💗💗💗
مامان آیسل
پاسخ
ممنون عزیزم❤️
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
5 آبان 98 11:55
همشون عالی بودن😘😍😘🤩😘
مامان آیسل
پاسخ
مرسییی
mahsamahsa
7 آبان 98 12:44
آیسل جان اوزون ماشالله چوخ سویملی گیز سان طبیعتین ده گوزلیخلارین یانن دا لاپ گوزل اولوبسان❤️❤️❤️
مامان آیسل
پاسخ
گوزلریز گوزلدی مهربان خالاسی❤️
نوننون
7 آبان 98 23:36
سلام مادر آیسل. من نیلوفرم ۲۳ سالمه و با شما همشهری ام. یادمه که از اوایل دانشگاه وبلاگ شما رو خیلی اتفاقی دیدم و وقتی متن های ترکی تون رو خوندم، خیلی به دلم نشست و احساس کردم از زبان کس‌ دیگری، دارم وصف احساسات درونی‌ خودم رو میخونم. خیلی دوست دارم با شما بیشتر در ارتباط باشم. 
مامان آیسل
پاسخ
سلام ..منم با خوندن پیامتون خوشحال شدم همشهری عزیزم

9 آبان 98 21:22
خیلی قشنگ بود. آیسل خانوم واقعا بسیار زیبا هستند😍😍
مامان آیسل
پاسخ
چشماتون قشنگن❤️
مامانیمامانی
11 آبان 98 18:54
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد