آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 7 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

اول مهر

1398/7/1 23:34
نویسنده : مامان آیسل
813 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی عکسها مفهوم خیلی قشنگی دارند....که همه کلاس خوشحالن...یک شروع دوباره...و دوستانی که از دیدن هم ذوق دارن....و آیسل...دختر پر از شوق و شور من...خیلی خوشحال بودی ...هم موقع رفتن و هم برگشتن...

دختر قشنگم میخواستم وبلاگتو تعطیل کنم...ولی نتونستم...دلم نیومد...همه روزای منو تو اینجاس...ومن از ته دلم دوست دارم از همه روزای قشنگت خاطره داشته باشیم.....دوستت دارم واز اینکه دوست داشتنت رو نشونم میدی خیلیییی دلگرمم

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
2 مهر 98 6:02
موفق باشی ایسل جونم. 
اخه چرا وبلاگ رو تعطیل کنید؟ تو رو خدا اینکار رو نکنید خیلی حیفه!😔
مامان آیسل
پاسخ
مرسی دوست خوبم....مخصوصن دوستای خوبی مثل شما دارم❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
2 مهر 98 8:24
انشالله سال تحصیلی خوبی داشته باشه آیسل شیرین و باهوش😚
کار خوبی کردید ک از تصمیمتون منصرف شدید
حیفه وبلاگش تعطیل بشه
مامان آیسل
پاسخ
خیلییی ممنون عزیزم
مامان پریمامان پری
2 مهر 98 9:46
موفق باشی آیسل خانم گل 
به نظر منم حیفه همچنان بنویسید خاطراتش را ...😘
 
مامان آیسل
پاسخ
خیلییی ممنون..بله ادامش میدم ❤️
عمه فروغعمه فروغ
2 مهر 98 11:43
موفق باشی آیسل جونم😘❤
مامان آیسل
پاسخ
مرسییی عزیزم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
2 مهر 98 13:19
ای جونم ماشاءالله آیسل خوشگلمون موفق باشی همیشه😚😚😚
مرسی که هستین😍
مامان آیسل
پاسخ
مرسییی عزیزم
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
2 مهر 98 16:54
آغاز سال تحصیلی مبارک آیسل خانم عزیز
مامان آیسل
پاسخ
ممنون
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
9 مهر 98 18:28
چقدر خوب که منصرف شدید.
وگرنه ما دلمون برای آیسل جونم یه ذره میشد.
مامان آیسل
پاسخ
خیلییی ممنون که به یادمون هستین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد