آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

7سالگی دلبندم

1397/7/9 23:58
نویسنده : مامان آیسل
1,511 بازدید
اشتراک گذاری

این هفت سال چقدر نزدیک است یا چقدر دور است؟؟من لحظه هایش را باتو زیسته ام...دوستت داشته ام ....عزیزترین کسی هستی که در کره زمین دارم...چقدررر به تو نزدیکم ...چقدر باتو کودکم....چقدررر باهم دوستیم!!!!....با این سنت هر فکر و رفتارم را می خوانی....همیشه دلگرمم می کنی با حرفهایی که از کمتر کسی در زندگیم شنیده ام....میدانی؟؟تو مرا باور داری دوست داری ...همان احساسی که همیشه به تو دارم....تو خیلییی بزرگتر از سنت می فهمی..امیدوارم همیشه شادباشی

دوست دارم دستت را بگیرم به همه جای قشنگ دنیا سفر کنیم....همه قصه های شیرین دنیا را برایت بخوانم....از بالاترین جایی که می توانیم ستاره ها و ماه راتماشا کنیم....و تو بخندی ...از همان خنده هایی که می دانم فقط مال توست

خوشحالم بخاطر داشتن دختر کوچولویی مثل تو...بخاطر 7 سال مادرت بودن....هنوز هم وقتی خوابی دوست دارم نگاهت کنم...وبا شنیدن نفسهای گرمت آرام شوم...هنوز هم دست در دست هم قدم می زنیم....می خندیم شوخی می کنیم....هنوز هم می توانم تورا در آغوشم راه ببرم..هنوز هم برایت شعر می خوانم قصه می گویم.....هنوز هم اگه زمین بخوری دل من میریزه....هنوز هم دختر کوچولوی شیرین منی....فرشته منمحبت

مامان کادوننان چوخ خوشوم گلدی..بیر گون عوضین آچارام!!!

مامان ایه منیم بیر دونیام اولسا حتمن اوندا سنده وارسان چون کی سن منیم دونیامسان!!!

مامان سن منه هر ایش گورموسن بو 7 ایلده چوخ زحمت چحمیسن اللرین آغریماسین

پسندها (18)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
10 مهر 97 5:27
تولدت مبارک زیبای من.گل جشن
مامان آیسل
پاسخ
خیلییی ممنون دوست خوبممحبت
مامان زهرهمامان زهره
10 مهر 97 8:38
سلام ماشالا به این دختر خوشگل الهی زیر سایه پدر و مادر مهربونش صد سال خوشبخت زندگی کنه .
مامان آیسل
پاسخ
خیلییی ممنون از دعای قشنگتونمحبت
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
10 مهر 97 9:14
آنادان اولان گونون مبارک اولسون آیسل خانم گلگلگل
مامان آیسل
پاسخ
ساغلون
شادی زندگیشادی زندگی
10 مهر 97 12:26
تولددددددددددددددت مبارک دخمل چشم قشنگه(ماشالله)جشن
مامان آیسل
پاسخ
مرسییییی گل
عمه فروغعمه فروغ
10 مهر 97 15:04
ای جااانممحبتدختر خوشگلبوستولدت مبارکبغل
مامان آیسل
پاسخ
خیلییی ممنون عزیزممحبت
مامان صدرامامان صدرا
10 مهر 97 22:52
تولدت مبارک زیبای دوست داشتنیجشن
مامان آیسل
پاسخ
مرسییی عزیزمگل
هیجان
11 مهر 97 11:35
دختر قشنگم دنیا برات بهترین ها رو بخواد
روزهای زندگیت پر از خنده 
مامانیمامانی
11 مهر 97 21:13
۷سالگیت مبارک عزیزممممممجشن
مامان آیسل
پاسخ
مرسییی خاله جونمحبت
mahsamahsa
14 مهر 97 9:21
تولد 7 سالگيت رو تبريك ميگم و دعاي سلامتي و موفقيت در تمام مراحل زندگي رو برات دارم آيسل خانوم گلجشن
مامان آیسل
پاسخ
ممنون از دعای قشنگتونمحبتگل
مامان مریممامان مریم
15 مهر 97 20:36
آیسل قشنگم تولدت مبارک فرشته کوچولو برات آرزوی لبخندی ابدی و شادی بی انتها دارم عزیزممحبتبوس
مامان آیسل
پاسخ
ممنون از آرزوی قشنگتونگلگلگل
مامان مگی و شروینمامان مگی و شروین
19 مهر 97 21:28
خدا براتون حفظش کنه عزیزممحبت
مامان آیسل
پاسخ
خیلییی ممنونمحبت
asalbanooasalbanoo
27 مهر 97 0:12
چقدر خوشگله . چشم به تخته خندونک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد