آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

مهربان قیزیم 8

1397/5/6 0:03
نویسنده : مامان آیسل
1,048 بازدید
اشتراک گذاری

او هفته زبان معلمین گلمیشدی کلاسیزا کی آخیر سری سیزی گورسون ....هاممی اوشاقلار دوره لمیشدی بیلسین....آمما اولارین ایچینده سن آغلامیشدون...همی سویونماخ آغلاماغی همیده بولوردون آیریلاجاخسان....اتفاقن سن آغلیین اوشاخ دییسن...تحملون چوخدی آمما احساسلی موضوع لاردا چوخ لطیف سن..مهربانسان آیسل ...مهربان

بولورم گرح اوشاخلارا درددل دئمییه سن....آمما بولورم سن من هئشزاد دئمسمده احساس ائلسن....گئجه یاتاندا منن سوروشوسان مامان سن منی سویوسن؟؟توحلریوه ال چکیب گوزلریوه باخیب دیرم قیزیم من سنی چوخ سوییم.....بیردن منده سوروشورام قیزیم آقابابانی هئشواخ فراموش ائلمسن یوخ؟؟دیسن یوخ اصلن مامان...منه بیر بالا فانوس وئریب همیشه لیق جعبمده ساخلییه جاغام.من:اوسنی چوخ سویر....سن:بولورم مامان ...سن نقدر ناراحاتسان منده اوقدر ناراحاتام..من بولورم سن نقدر ناراحاتسان!!!!سن بوتون تلاشیوی الدین...ومن به یه آغلاماغیمین قاباغین آلا بولم؟؟....سن منی دوشونوسن..منه اورح وئریسن..مرسییییی قیزیممممم

(هفته قبل معلم زبانتون آخرین بار اومده بود کلاستون که برای همیشه خداحافظی کنه...همه بچه ها دورش بودن ...ولی تنها بچه ای که گریه کرده بود تو بودی....اتفاقن خیلی بچه صبوری هستی و برای هر موردی گریه نمی کنی...ولی در مورد مسایل عاطفی خیلی حساسی...هم از دیدنش ذوق کرده بودی هم می دونستی ازت دور میشه...تو خیلی مهربونی

میدونم نباید با بچه هادرددل کرد ولی اگه هم هیچی نگم میدونم که احساسمو درک می کنی....دیشب موقع خواب ازم می پرسی منو دوست داری؟؟دست رو موها می کشم به چشمات نگاه می کنم می گم من خیلییی دوستت دارم...بعد یهویی ازت می پرسم تو آقا بابا رو فراموش نمی کنی نه؟؟تو:نه مامان اصلن ..ی فانوس کوچولو بهم داده برای همیشه توی جعبم نگه می دارم.....من:اون خیلی دوستت داره...تو:میدونم مامان...تو هرقدر ناراحتی منم همون قدر ناراحتم...من میدونم تو چقدر ناراحتی!!!تو همه تلاشتو کردی....ومن نتونستم جلوی اشکامو بگیرم....تو منو درک می کنی....دلداریم می دی....مرسییییی دخترمممممم)

 

پسندها (18)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
6 مرداد 97 0:18
الله اوز پشت و پناهینده ساخلاسین 🌷🌷🌷💝💝💝🌼🌼🌼
مامان آیسل
پاسخ
ساغلون
یه مامانیه مامان
6 مرداد 97 6:16
شررررمندهخسته
من از متنتون که چیز زیادی نفهمیدم ولی عکس های قشنگی گذاشته بودید خدا حفظش کنه این خانم کوچولوی خوشگل و ناز رومحبت
مامان آیسل
پاسخ
خیلی ممنون از لطفتونمحبت
یه مامانیه مامان
6 مرداد 97 9:50
محبتبوسگل
مامان آیسل
پاسخ
ترجمش کردممحبت
یه مامانیه مامان
6 مرداد 97 10:13
ممنووووونم
لطف کردیدمحبت
خدا حفظش کنه دختر واقعا نعمتیه و حتی از سنین پایین هم آدم حس میکنه همراه و همدمه آدمه
 
مامان آیسل
پاسخ
خواهششش میکنم....گلگلگلگلگل
ღ نانی ღღ نانی ღ
6 مرداد 97 13:29
عزیزم خدا حفظ کنه دختر خوشگلتو
مامان آیسل
پاسخ
خیلییی ممنون عزیزممحبت
مامان صدرامامان صدرا
6 مرداد 97 15:45
الله من نجه الیم بو مهربان و خوشگیل قیزینان😚😚😚
مامان آیسل
پاسخ
گلمحبتسیزین لوطفوز وار
مامان امیر علیمامان امیر علی
6 مرداد 97 18:00
الله ساخلاسین  شیرین نازلی آیسل خانمی
مامان آیسل
پاسخ
ساغلونگل
مامانیمامانی
8 مرداد 97 9:49
من که از دیدن عکسای خوشگل آیسل جونم خسته نمیشم.
خدا حفظش کنهمحبت
مامان آیسل
پاسخ
خیلیی ممنون از لطفتون عزیزممحبت
مامان فرخندهمامان فرخنده
9 مرداد 97 9:44
چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه براتون عزیزززممحبتمحبتمحبت
مامان آیسل
پاسخ
خیلییی ممنونمحبتگل
mahsamahsa
9 مرداد 97 11:18
آيسل جون عين فرشته هاست و مشخصه كه خيلي احساساتيه خدا هيچ وقت به دلتون غم نده
الله حفظ السين بيربيريزهگلمحبت
مامان آیسل
پاسخ
چوخ لوطفوز وار بیزهمحبت
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
13 مرداد 97 10:29
وای خدا موهاشو ببین ماه بودی ماه تر شدی
مامان آیسل
پاسخ
خیلییی ممنونمحبت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد