آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 5 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

واکسن شش سالگی

1397/3/31 12:05
نویسنده : مامان آیسل
875 بازدید
اشتراک گذاری

واکسنیوین وختین یوباتمیشدیم ....دونن بهداشت طرفینن رد اولاندا سنن سوروشدوم گئداخ وختین سوروشاخ؟؟؟سنده ایستدون ویردیراخ...واکسن ویران خانم سنی تعریفلییب دئدی دودان بو قیز ورزشکاردی.....کارت واکسنیوه باخیرام یازیب پایان واکسیناسیون....من بو مرحله نی قوتاردیم ...بیر مرحله مامان اولماغی...تغذیه واکسن لرین یئریماغین دانیشماغین بوی آتماغین ....بیر جور سویونماغی وار

مادرش هستم و این قشنگترین قصه دنیای من است....زیباترین دختر کوچولویی که می توانستم داشته باشمبوس

مادرش هستم و شادیش آرزوی قلبیم است...قلبی که به قلبش گره خورده و هر احساسی که داشته باشد را حس می کنم  و بی نهایت دوستش دارم

مادرش هستم و این زیباترین حقیقت عمرم است

دوست داشتن تو عمیق ترین احساس قلبم بودمحبت

عکسی از فروردین 92

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان صدرامامان صدرا
31 خرداد 97 15:07
الله چوخ شکور اوشاخلارین هر مرحله سی چتیندی چنتینیکیمین ده شیریندی ❤
الله سلامت السین😚بو گوزل قیزیمیزی😚
مامان آیسل
پاسخ
چوخ ممنون عزیز دوستوم....دودان چتین لیقلاری دا شیریندیمحبت
sarasara
1 تیر 97 0:58
وای چقدر نازه دختر خانومتون ماشالله
مامان آیسل
پاسخ
نظره لطفتونهمحبت
مامانیمامانی
1 تیر 97 10:34
خدا حفظش کنهبوس
مامان آیسل
پاسخ
ممنون عزیزممحبت
عمه فروغعمه فروغ
1 تیر 97 15:01
مادرانه هات مستدام عزیزممحبتخدا حفظ کنه عزیزدردونه روبوس
مامان آیسل
پاسخ
خیلییی ممنون عزیزممحبت
mahsamahsa
2 تیر 97 0:56
چوخ شيرين گيزدي ناز بالاز الله سلامت السين و هميشه شاد آتا و آنا سايه سينين آلتينداگل
مامان آیسل
پاسخ
چوخ ممنون گوزل دعازدانمحبت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد