آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 6 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

قیزیمین شعرلری 4

1391/1/29 19:07
نویسنده : مامان آیسل
1,828 بازدید
اشتراک گذاری

اوشاقلار آي اوشاقلار

اللري يوموشاقلار

گلين وئرك ال اله

اويناياق گوله گوله

گون گولسون، گول آچيلسين

اؤلكه ميزه ساچيلسين

قوجاق- قوجاق گول دره ك

آناميزا گؤندره ك

آلسين، اؤپسون، اييله سين

بيزي دوعا ائيله سين


 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان شایان
29 فروردین 91 19:30
خیلی زیباییییییییییی دخملی. به ما هم سر بزن.


مامانی طهورا
29 فروردین 91 22:38
جیراندی جیراندی
مامانی بیزینن دوست اولوسوز
من ایستیرم سیزی لینک الییم اجازه وریسیز

بلیییی ...خواهیش الیرم سویوننم سیزین کیمین دوستوم الا

مامانی طهورا
30 فروردین 91 7:08
من سیزی لینک الدیم
ناز آیسلین اوزوننن اوپون


ساغلون
مامان امیرناز
30 فروردین 91 8:48
سلام عزیزم چه فرشته ای عاشقش شدم خدا حفظش کنه کاش یه جور می نوشتین تا ما هم بفهمین امیدوارم شمال خوش گذشته باشه به ما هم سر بزنین
شقايق
30 فروردین 91 9:07
جيگر طلا خوشمزههههههههههههههه هزار ماشالله عروسك خاله چوخ چوخ ايستملي دي قيزين
مامان سروين
30 فروردین 91 13:32
دخترتون خيلي ناز و خوشگله . من همه عكساشو نگاه كردم. يكي از يكي قشنگ تر. رنگ قرمز بيشتر از صورتي بهش مياد. البته هر چي بپوشه ماهه. منم يه ني ني تو راه دارم . دوست دارم شبيه ني ني شما باشه.
مامان علی اصغر
30 فروردین 91 17:54
ماشاا... بی گوزل قیزا خوشحال اولوخ بیزه باش وراسوز
مامان دینا جون
30 فروردین 91 18:55
عکس اولی خیلی خیلی خوشگله.20
آرالین آناسی
30 فروردین 91 20:37
آخ جانیم سن بو منیم قیزین عکسین بوجور قوروسان نظر دیر بیلسین حتما بیر اوزه ریح سال منیم بو بالاما
ساناین آناسی
30 فروردین 91 22:01
نه گوزل دی بو آیسل تاریم ساخلاسین
مامانی طهورا
1 اردیبهشت 91 2:10
خانمی میشه شما هم بیاین و به طهورای ما رای بدین
راستی شما نمیخواین ما رو لینک کنین[hr

سلام ... ایستیرم ایندی لینک الییم سیزی
مامانی طهورا
1 اردیبهشت 91 11:45
ای جانایکی سری لینک المیسیزپیوندلر قسمتینده اگر آدیمیزین قاباغینداکی ضربدری ورساز لینک حذف اولار
ایکی سینده حذف المییین ها
رای وردیز گیر ورمیشم ها

ههههههه باش اوستده بیرده گلیم گوروم نجور رای وررم نازلی قیزیزا

نرگسی
1 اردیبهشت 91 12:29
این عکس اولیه عکس آتلیست ؟
خیلی خوشگله مثل همه ی عکساش ..
عزیز دلم که انقده نازی ..



نه عزیزم مدل آتلیه ...مرسییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد