آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

قیزیمین دیللری 43

1396/11/2 21:15
نویسنده : مامان آیسل
337 بازدید
اشتراک گذاری

ناهار باشیندا منه دیسن مامان سن زرافییه تای سان!!!من: نئجه؟؟چون زرافه ده گیاهخواردی سنده....سورا گوزلریمین گیرده لنماغین گوروب دیسن مامان دئمه دیم کی دودان زرافییه اوخشوسان آخی

آخشام دیرم آیسل یادیندا گونده باهم انگلیسی دانیشاردوخ ...مامان من ایندیده قشح انگلیسی باشاریرام....من اوش یاشیندا اوشاقلارا درس وئره بوللم ....دودان دیرم هااا.....کاش دودان بوجور فکر عملی اولا....چون اوشاقلار اوشاقلاردان چوخ قشح ئورگشه بوله للر

مامان بابانوئل دودان وار؟؟شومینه دن گلیب کادولاری دوزر تئز گئدر؟؟کاش بیزده اروپا دا اولاردوخ....مامان هتله ده گلر؟؟؟...یوخ مامان اوردا بیر آی ائو توتاخ ...من آییخ قالاجاغام بابانوئلی گوزلییم.....آخی کیم منی بوجور گولدوره بولر؟؟

فارسی دانیشماغیندا چوخ کامل له شیب چون لاپ صمیمی دوستون فارسی دانیشار

فارسی او خوماخلاریندا منی سویوندورور....آخشام دیرم قیزیم من سنن چوخ ایشلممیشم نه جور ئورگشمیسن؟؟؟یوخ مامان سن قبلن منه ئورگتمیسن

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
2 بهمن 96 21:30
با اینکه مطلب رو تنونستم بفهمم ولی عکسا رو دوست داشتم 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد