آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 1 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

آیسل ادیییییییی

1390/12/14 10:44
نویسنده : مامان آیسل
1,448 بازدید
اشتراک گذاری

چخداندی کی بابام سنی ادی کلمسینن دیندیریر قولچاغیوی سنه ساری آپاریر گتیریب دییر ادی بالا ادییییی سنده گولوسن....منده دونن سحر تختین آلتیندا گیزلنیب بیردن سنه ادی الیردیم کی گوزل سسیوینن گولوردون....

بوردا آیسل ایستیر پالتارلارین گیسین و دردره گتسین

قیزیم گیزلنماغی چخ سویوسن؟؟؟

آیسل درده گدیر آمما البیر یوخوسی وار

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان ایلین جون
14 اسفند 90 11:09
سلام چه دختر نازی دارین خدا نگهش داره من با اجازتون لینکتون کردم خوشحال میشیم به ما سربزنید


مرسیییی عزیزم
آرالین آناسی
14 اسفند 90 12:36
هاوا جورلنیب بیزیم آیسل خانیم چیخیر هاوا آلماغا .
نه ده گوزل گولور اللاه ساخلاسین . آیسل جان گوزلرین نه گوزلدی من چوخ سویرم .


ساغلون آیسله چخ لوطفوز وار
مامان تینا
14 اسفند 90 23:04
واما آیسل خوشگل خاله هر وقت یه وقت کوچیکی پیدا میکنم با این تینای شیطون میام سراغ وب تو دختر ناز که کیف کنم عاشق عکساتم دختر خوب و ناز ددر خوش گذشت ؟؟ بوسسس
مامان دینا جون
15 اسفند 90 21:49
قربونت برم عزیز دلم.ماه شدی مخصوصا تو عکس آخری.خیلی نازززززززی بووووووووووووووووووس
مامان حنا
17 اسفند 90 3:12
سلام گولوم
الله اوزی آیسل ناز بالنی پیس گوزدن حیفظ السین ماشالله البیرسن آی پاراسیدی
آیلس جانیم ددرد خوش گشدی؟؟؟؟؟
اوزونن اوپورم بیرداناگز


ساغلون
فرشته
17 اسفند 90 10:09
سلام-ماشا الله چه دختر نازو خوشگلی دارین راست شونو بگین دختر به این خوشگلی به کی رفته؟ مامان یا باباش؟از طرف من بوسش کن


ممنون خانمی....خانواده همسرم که میگن عین باباشششششه
صیباد
17 اسفند 90 23:27
سلام. چوخ گوزلیدی. ساغ اولون. الیز قولوز وار اولسون. یاشاسین هامی آنالار

ساغلون

مامان آیسل
18 اسفند 90 21:41
سحر جون ایمیلتو چک کن
نایسل
18 اسفند 90 22:23
واییییی من نی نی تورو خیلی دوست دارم همش دلم میخواددد نیگاش کنممم من نمیتونم ترکی بخونم
نایسل
18 اسفند 90 22:26
میشه با هم تبادل لینک کنیم لطفا

بله عزیزم...من لینک کردم

آتـــریـســـا جـون
19 اسفند 90 19:11
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
مامان ماهان نفسی
20 اسفند 90 13:13
عزیزم امدم بگم واقعا دوستتدارم بوسسسسسسسسسسسسس


مرسیییی خاله جونی
مامان پارسا جیگر
20 اسفند 90 20:11
سلام دختر خیلی خیلی نازی دارید خدا حفظش کنه رنگ چشماش منو کشته اما حیف من که ترکی بلد نیستم و چیزی از نوشته هاتون متوجه نمی شم نمی دونم شما فارسی بلدید یا نه به هرحال خوشحال می شم از دوستان خوب من باشید حتی شده فقط تصویری نه نوشتاری

سلام مامان پارسا...خیلییی ممنون از لطفتون

مامان آیسل
21 اسفند 90 0:16
سحر جون میلتو چک کن
ایسل
12 اردیبهشت 91 10:16
اسم منم ایسله چقدرم بچتون نازه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد