آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

قیزیمین دیللری 35

1395/12/16 0:43
نویسنده : مامان آیسل
272 بازدید
اشتراک گذاری

بو گونلر عددلری چوخ سویوسن....مثلن ایندی تختیوی دبردنده یوزه جان سایدون ...اوتوزاجان باشاریردون...ادامه سینده مثلن 39 دا سوروشوسان مامان نئچه؟؟؟دیرم 40 ...مامان من ایکی دانا 20 سایدیم 40 اولدی؟؟49؟؟50...59...نئچه؟60و....تا 99؟؟؟کی من جواب وئردیم یوزززز....یا خالا گیلده تقویمه باخیب 31عددینه جان اشاره بارماغیوینان اعدادی نشان وئریب ساییردون....یا پوللاری....30 مینه 6 دانا 5 مین واریمیدی...3 دانا 10 مین گروهی ترتیب وئریب 10 20 30...مامان 30 میندی...یا کیفیمده 3 دانا 50 میننیخ گوروب ددون 150 مین!! مامان 3 دانا 50 اولار 150

یا منیم هر ایشیمه برنامه ساعتی دیسن...مامی 4 مینت فور....3 مینیت فور....قیزیم من slowly مامانام بیراز چوخ زمان

روزهای هفته نی قشح بولوسن قشحده یادیندا ساخلیسان...هانسی گونلر هانسی کلاس هانسی ساعت.....مثلن سوروشورام او هفته هانسی گون باربیرا گئتدوخ؟؟مامان سه شنبه

ایشلرینده چوخ مستقل اولموسان....مامان من ئوزوم حل ائلرم!!!منیمده فکریمده وارسان گل باشیوا سشوار چکیم تازادان سویوخ دیر....مامان سرین سو ایشمه هاااا چایداننان

مامان میزی شاما دوشییاخ...ایستیرم ریچ هپی فمیلی اولاخ....بابا صبر ائله ماماندا گلسین سورا باشلییاخ

مامان بیز بیراز ریچوخ ...لاپ ریچلرین شاسی بلند ماشین لاری وار!!!

پوللاریوی پاکاتدا منه کادو وئریسن !!!یا بالا عروسکلریوی کادو توتوب منه گئتیریسن

قیزیم من چوخ ریچ مامانام کی سنه تای احساسلی قیزیم وار...

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد