آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
الساالسا2 سالگیت مبارک

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

قیزیمین اوزماغی 15

1395/12/2 22:26
نویسنده : مامان آیسل
904 بازدید
اشتراک گذاری

بویونن نئچه مدتدن سورا گئتمیشدون آموزشه....بتر شوقونان ....مامان دلفینی شیرجه ویراجاغام....درین یئرده گئدیب قئییدیسن.....بویون ئورگشدیخلاریوی مرور دان سورا قورباغه نین الینده باشاردین

و

گل گلدون من آهنگی.....خاص بیر دورانی ذهنیمه گئتیریر.....شماللی دوستوم نه اورحدن اوخییردی

گئجه گوروسن منه سویوخ دیب...بیر نقاشی چکیب منه وئریسن مامی ایت میکس یور فییل بدیر !!!

مامان چای سبزیوی تزئین المیشم ...

بومدلیده استروبری کارتونوننان ئورگشمیسن

 

I want granma coms our home

مامی ایتز دلیشیز...یور اول فودز !!

گل گلدون من شکسته در باد

توبیاتادلم نکرده فریاد

گل شب بو دیگه شب بو نمیده

کی گله شب بو رو از شاخه چیده

گوشه آسمون پره رنگین کمون 

تو مثل تاریکی من مثل مهتاب

اگه باد از سر زلف تو نگذره

من میرم گم میشم 

تو جنگل خواب

گل گلدون من 

ماه ایوون من

ازتو تنها شدم 

چو ماهی از آب

گل هر آرزو رفته از رنگ و بو

من شدم رودخونه دلم ی مرداب

آسمون ابری میشه اما گل خورشید

رو شاخه های بید دلش میگیره

دره مهتابی میشه 

اما گل مهتاب

از برکه های آب

بالا نمیره

تو که دست تکون میدی 

به ستاره جون میدی

میشکفه گل از گل باغ

وقتی چشمات هم میاد

دوستاره کم میاد

میسوزه شقایق از داغ

گل گلدون من 

ماه ایوون من

از تو تنها شدم 

چو ماهی از آب

گل هر آرزو رفته از رنگ و بو

من شدم رودخونه دلم ی مرداب

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

دخترخاله سیما
4 اسفند 95 17:57
آفرین به آیسل جونآهنگی که میزدی خیلی شعرش خوشگل بود/ روسریت هم خیلی بهت میاد عزیزممثل فرشته ها شدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد