آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

آیسل بابایی

1390/11/30 13:50
نویسنده : مامان آیسل
1,298 بازدید
اشتراک گذاری

 

دونن بابا 10 گوننن سورا گلدی...سنی بیر ذوقونان قوجاغینا آلیب فیررادی کی ...اله گوزلرینین ایچی گولوردی کی .....بیر لحظه فیکر الیرم ایه من حتی بیر گون سنی گورمسم نینرم؟؟؟؟آمما بابادا مجبوریدی....سنده اول لحظدن گولدون و ذوق الدون ....یوخون گلیردی اله بابانین چینینده یوخلادون

بابانین نظرینده بو 10 گونی بیوموسن حتی دیییردی سسینده عوض الوب ....الله بوتون یولدا الان لاری سلامت خانوادسینه یتیرسین کی یول گوزلماخ چتیندی

دونن آخشام کامیل چندون و اوزی قویلی دوشدون چخ ذوق الدیم قیزیم

بوردا جوجه لره قولاق آسیسان

بوردا بابانین قوجاغینداسان

بوردا ئوزون اوزی قویلی دوشدون

بو عکسین بابا گدن گونوندی...البیر دودان بیوموسنچشمک

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان دینا جون
30 بهمن 90 15:51
سلام.من ترکم ولی راستش ترکی نوشتن سخته.من که اصلا دوست نداشتم گوشای دینارو سوراخ کنیم ولی باباش اصرار داشت.زیاد سخت نیست.بی حسش میکنن.من که احساس میکنم دینا ترسید و زیاد گریه کرد.الانم کاملا خوب شده فقط مشکلی که من دارم نمیتونم گوشواره مناسبی پیدا کنم که هم کوچیک باشه هم سبک.

مرسییی عزیزم

آرالین آناسی
30 بهمن 90 17:36
سلام یاخجیسوز . ساغ اولون کی آرالین فیکریندسوز. آیسلینده گوزو آیدین باباسی گلیب. جانیم ایسلین اوزونن اوپ.

مرسیییی ....آرالین اوزونن اپون

مامان حنا
1 اسفند 90 6:17
منیم نازیم الله سنی مامان باباوا ساخلاسین و اولاریدا سن چوخ گورمسین
چوخ خوشحال اولدوم که آیسلین باباسی گلدی گوزلریز آیدین اولسون
آیسل ناز بالانن اوزونن اوپ

ساغلون مامان حنا....چشممممم

ما مان سونیا
2 اسفند 90 14:17
وای چه خوشگله این نانازی عکس با روسریش منو کشته جیگرتو برم من خاله جونی
نرگسی
2 اسفند 90 15:22
انشاالله سایه بابایی ومامانی بالا سرت باشه عزیزم..

ممنون عزیزم

مامان سوگل
20 اسفند 90 1:34
چخ چخ گوزل قیزوز وار، الله ساخلاسون یاشاسون آیسل بالام، گوزلرین قوربان اولارام

ساغلون ...چخ محبتیز وار

امین حاجیلو
29 اسفند 90 11:01
آییییییییییییییییییییییییییییی
آیسل بالا نه قدر ده نازدی آی اللاه.
اوزرلیک سالین بو گوزل خانیما.
آنا دیلی اوچون مطلب قویوب سوز.ساغ اولون.
نه موتلو آیسله کی سیزین کیمی آناس وار.
یاشایین. آیسله ده قوجامان اوپوجوک:


ساغلون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد