آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

جیک جیک جوجه لریم

1395/2/7 12:33
نویسنده : مامان آیسل
1,561 بازدید
اشتراک گذاری

آی منیم جوجه لریم

جیک جیک جوجه لریم

جیک جیک جیک جیک

جوجه لریم

منیم قشنگ جوجه لریم

توکو ایپک جوجه لریم

گؤزله ییرم یئکه له سیز

گؤی چمنده دینجه له سیز

آی منیم جوجه لریم

آی منیم جوجه لریم

آی منیم جوجه لریم

آی منیم جوجه لریم

منیم قشنگ جوجه لریم

 

جیک جیک جوجه لریم

جیک جیک جیک جیک

جوجه لریم

گلین سیزه یئمک وئریم

من سو وئریم چؤرک وئریم

آی منیم جوجه لریم

آی منیم جوجه لریم

آی منیم جوجه لریم

آی منیم جوجه لریم

جیک جیک جوجه لریم

جیک جیک جیک جیک

جوجه لریم

آرزوم بودور بوی آتاسیز

آنانیزا تئز چاتاسیز

آی منیم جوجه لریم

آی منیم جوجه لریم

جیک جیک جوجه لریم

جیک جیک جیک جیک

جوجه لریم

برگرفته از وبلاگ به یاد بابا

(دونن اشییه چیخاندا سنه قول وئرمیشدیم آپاراجاغام جوجه لره باخاسان....یولدا بیدانا خانیم بالا اوغلونا ایکی دانا ساریسین آلمیشدی دایانمیسان اولارا باخماغا...سورا هی اصرا کی مامان منده آلاخ ....خالا گیلده ساخلاروخ و...)سحرده آییلاننان سورا ایستیسن گئداخ جوجه لره باخاخ....قینامیرام منده سنه تای اوشاق وختی عاشق پیشان...بالا پیشان ...جوجه تویوخ خوروزیدیم....خالا گیلین همسایاسی دییب من آپاررام ساخلارام...سنده توتولوب سورا منه دیسن مامان آدامدا جوجه سین آیری آداما وئرر؟؟؟

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

آرش
7 اردیبهشت 95 17:07
سلام اگه دوست داشتی به وبلاگ من هم یه سر بزن و اگه تونستی در مسابقه دو قلوهای ناهمسان به دو قلوی ما رای بده،برای اینکار فقط کافیه کد 477 رو به شماره 2122773438 پیامک کنی.آدرس سایت هم اینه http://irtwins.com/Default.aspx?tabid=947
من
7 اردیبهشت 95 19:24
من ایندینین ایندیسیده جوجه دن اؤتور اؤله رم
من
7 اردیبهشت 95 19:29
آدامدا جوجه سین آخی آیری آداما وئرر! دئمک قیزینیز یاشام فلسفه لریندن بیرینی اؤیرنجک، بو ایشدن... ایلگینج دوروم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد