آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

4آیلیق واکسنی

1390/11/10 23:38
نویسنده : مامان آیسل
1,111 بازدید
اشتراک گذاری

دونن سحر گدوخ بهداشتا بیزدن قاباخ ایکی نفر واریدی آمما سن آغلاماغاباشلادین و من داقد و وزنی بیخیال الدوم....واکسن ویراندا طبق معمول بابا سنن یاپیشدی من ئوزومی دووارا چندردیم آمما میه سنین ا سوزلی آغلاماغیوی اشیتمماخ الار.....اله آغلیه آغلیه مظلوم منه باخیردینکی (اله بالام )

خلاصه اینه ویریلدی آخشاماجان یاخچیدین آمما دونن آخشامنان ایندیه کیمین ایننین اثری مشهودی

ایندی یددی یوخونون ایچیندسن انشالله ساباخدان قیزیمی سرحال گورجاغامقلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

نرگسی
10 بهمن 90 23:48
الهی بغض کردنشو
نرگسی
11 بهمن 90 0:09
خیلی ممنون عزیزم.انشاالله آیسل جون هم زود زود خوب میشه
مامان آرال
11 بهمن 90 14:00
آخی بیزیم بو گوزل قیز نوخوشلیبدی اینشاللاه تئزلینن جویلنر.
مامان حنا
12 بهمن 90 1:26
سلام عزیزم آیسل نازدی گزیم نولوبدی اوجور آغلاما جیرانیم اورییم توتولدی کی ایشالله زودی خوب میشه واکسن خوبه سختیش یکی دوروز اول استامینوفن هر 4 ساعت یه بار بهش بدی تب هم نمیکنه مواظبش باش و ببوسش
آیدا
12 بهمن 90 8:22
قربونت برم من فکر کنم واکسن زده آره ه ه ه ه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط واکسنشو فهمیدم
ثمین
13 بهمن 90 13:22
سلام اومدم ازتون دعوت کنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد