آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 1 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

قیزیمین نقاشیلاری 7

1394/12/15 22:45
نویسنده : مامان آیسل
545 بازدید
اشتراک گذاری

سحر ائشیحدن گلنن سورا دیسن مامانی سنه نقاشی چحمیشم

بو هواپیما

بوردا بیدانا مامان واربیدانادا نینی ...بیرده رودخانه وار

دونن قوناخلار گلممیشدن قاباخ دون گیمیسن بالا جلیقه وی ...باشیوی ییغمیسان تل ویرمیسان ...تئل توحموسن ...مامان بوسری تولدومدا ئوزوم باشیمی دوزلدرم ایبئله ده پول وریسن!!!لاک ویرمیسان زرینده ویرمیسان

مامان اول سحر اولار سورا آخشام سورا گئجه

مامان دو گل...تلویزیوندا بیدانا آقا وری قود پینتینگ چکیر

نققده سویوسن سنن اوینییم یا من گورن ایشی گورسن خنذذدداتعهغفیشششسشش(سنده یازدین)

هردم بالا بیر بهانه لازیمدی کی غشش غشش گولسن...نیه هئش کیمین گولماغینا بوجور فیکیر ورممیشم؟؟نیه سنین گولماخلاریوا تای هئشواخ هئش کیمنن ائشیتممیشم ؟؟؟نیه سنه تای هئش کیمی بوجور سویممیشم؟؟

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مریم مامان آیدا
16 اسفند 94 14:30
سلام عزیزم ببوس دختر ماهتو و روی مثله گلشو من با وجود اینکه مادر و پدرم اصالته خیلی دورشون به ترکها میرسه و هر دوشون بلدن ترکی صحبت کنن ولی متاسفانه من هیچی از زبان ترکی متوجه نمیشم. ولی خیلی دوست داشتم نوشته هاتو بخونم . دخترتو خیلی دوست دارم هزارررررررر ماشالا بهش باشه خیلیی ممنون از لطفتون
biiitaaa
20 اسفند 94 21:41
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي
مامانی اریان
2 آذر 98 0:43
سلام عزیزم 
واقعا تبریک میگم هم به دخترتون هم به شما مادر نمونه بهتون افتخار میکنم و امیدوارم منهم بتونم مثل شما موفق باشم من مامان اریان و ماریان هستم که تا الان تمام تلاشمو برای دوزبانه شدنشون کردم و الانم در شروع اسپانیایی هستم همسرم خیلی وقته که اصرار داره پیانو رو شروع کنم با دیدن وبلاگتون خیلی راغب شدم آموزش پیانو رو شروع کنیم البته باید اول بخریم و بعد معلم خصوصی بگیریم پسرم ۶سالشه شما نظرتون چیه چند سال طول میکشه تا یاد بگیره ودر مورد نقاشیهای فوق العاده زیبای دخترتون ایا کلاس میره و اونو هم میخوام تو برنامم بگنجونم لطفا به وبلاگم بیاید و جوابمو اونجا بدید من این پیامو گم میکنم که کجا بوده میخوام حتما جوابتونو داشته باشم زیاد به نی نی وبلاگ سر نمیزنم و پیام نمیزارم اما امروز بخاطر قطعی اینترنت با شما آشنا شدم گرچه خیلی گطج شده بودم چون اصلا از لهجتون هیچی نمیفهمیدم .
منتظرتون هستم عزیزم 
مامان آیسل
پاسخ
خیلییی لطف دارین عزیزم....چشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد