آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 1 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

مهربان قیزیم 4

1394/8/18 10:32
نویسنده : مامان آیسل
877 بازدید
اشتراک گذاری

نئچه گون قاباخ گون قاباغیندا ایکیمیز اوتوموشدوخ ...مامان دیزیم اوسته اوزان سنی پیش پیش الیییم...دودان من یاتمیشدیم...آییلاننان سورا ددیم قیزیم قیچین یاتمادی؟؟؟مامان اینجیسه ده اینجیسین ددیم مامانیم دیدا

مامان من ئولوم قابلاری من یوغوم...سن یورولاسان

مامان سنده چرشاب اوتمه ...پارسانین مامانیسی فقط مانتو گییر شال اورتور

قیزیم سحر من تح گئدجاغام استخره....اوندا منده گئدرم میسیز پورینین قیزی اوللام سنده قیزسیز قالاسان

سن تح خیابانا گئتسن من نگران قاللام

چوخ شیطان سان...آدامی تولییین سن..سوزلریوی گولماغینان ادالاریوینان یئریدیسن...هردم ئوز ئوزووه اوینوسان...آمما چوخ وقت منن ایشین اولماسا اولماز

سنه تای خوش گولش توتوش  دونیانین هاراسیندا اولار ؟؟؟تاپا بوللم؟؟؟

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان زهره
18 آبان 94 10:37
وای چه لباس نازی خوشگلم ماشاالله انقدرنازی که هرچی بپوشی بهت میاد دوستت دارم مرسییی عزیزم....آریای شما هم خشکله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد