آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 6 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

قیزیمین دیللری 22

1394/8/3 23:55
نویسنده : مامان آیسل
783 بازدید
اشتراک گذاری

مامان سن منیم باشیمی دارادین منده سنین کین داریییم...داریینده دیسن اورییم گلمز(اورییمنن گلمز) محکم دارییم باشیوی

مامان کوثر بولمور من 4 یاش اولموشام...دییه جاغام منیم 4 یاشیم قوتولدی

پیشان بولوزووی گییب دیسن مامان بو 4 یاشدی ؟

مامان سحر قیش اولاجاخ؟؟قیزیم ایستیسن قار یاغا؟؟مامان قار یاغاندا قهوه دمنه زهرانی چاغیریم بالا استکاندا ایکیمیز ایچاخ

مامان من سنی big big سویورم...همیشه smiling اول

آخشام مبلا دیمیشم ...دیسن مامان نولدی؟؟؟سنه بیرزاد اولسا من نینرم؟؟

مامان ات یئه...جییر سویسن؟؟؟نوشابه ایش سس یئه..سن آج قالسان من نینرم؟؟؟

قیزیم سحرلر تئزدن گئدجاغام باشگاها...اپن اوسته سنه بیرزادلار حاضیرلرم...تلویزیوندا کارتون آچارام سسین ئوزون چوخالداسان...مامان یوخ هله من لاپ اوجا اوشاق دییرم کی...سن اولماسان من نینرم؟؟؟؟

هی منن ایستیسن بابلسی برقه تاخام توحلریوه حالت ورسن...

منن کلاgh ایشلیسن؟؟؟

مامان یاغیش کسنن سورا ایین سویورم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد