آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

قیزیمین سسلی گولماغی

1390/10/29 0:24
نویسنده : مامان آیسل
1,273 بازدید
اشتراک گذاری

دونن سنی اوزی قویلی سالدیم و باشلادیم دیندیر ماغاکی او نازسسیوینن گولدون ...بیرلحضه ددیمبکی قولچاغیندی آمما منیم قیزیم ئورحدنننن گولوردیلبخند

قوجاغیما آلدیم سنی     اوزی قویلی سالدیم سنی     دیندیرماغا مشغول الدوم     باغریما من باسدیم سنی      خوش سسینن گولوردون سن     من قولچاغین ساندیم سنی     بویوخودی یا دوغرودیسوال

قولچاغینین سسی دییر     من آییغام یوخی دییر     بوئوزودی   قیزیم گولور     سوینجیمنن اینانمادیم   نازیم گولور     من قولچاغین ساندیم سنی

دونن گجه حامامنان سورا هله ایناماخ آختاریردین

آیسل دوضرب

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

نرگسی
29 دی 90 0:29
ای جان قربون چشمای قشنگت عزیزم
نرگسی
29 دی 90 0:30
مامان سانازی فرشای خوشگلی داریا

قابل شمارونداره

ایلقار
29 دی 90 4:15
عجب یمله اوشاخده.بو کیمده؟

سلام ایلقار کیمی سوروشدون آهاننن نینی وبلاگ دوستومدی
مامان آیهان جون
30 دی 90 11:17
مامان تینا
1 بهمن 90 2:29
عزیزممممممممممم

من آیسلی چوخ ایسترم

خیلی دوسش دارم

هر سری میام به وبش سر میزنم

کلی قربون صدقش میرم

تورو خدا براش صدقه بزار کنار

بوسسسسسسسسسسسس




چخ چخ لوووووطفوز وار ....چشممممممم




آیدا
1 بهمن 90 12:52
وای الهی فدات بشم من جیگر خوشگل


خیلیییی لطف داری عزیزم

فاطمه
1 بهمن 90 16:24
جونم چه نازه دخمل نازنین
فاطمه
1 بهمن 90 19:53
مامانی جونی سلام خوبی
به منم سری بزن
انار جون ما به جمع فرشته ها پیوست


سلام فاطمه جان...ممنون که بهم سر میزنی...از دیشب که خبر رو گرفتم خیلیییی ناراحتم خودمو جای مامانش میذارم خیلییی سخته ...خدا صبر بده
مامان حنا
2 بهمن 90 3:33
سلام عزیزم
آیسل عزیزم ایشالله همیشه سلامت باشی و لبتم همیشه خندون باشه هیچ غمی تا آخر عمرت نداشته باشی همینجوری بخندی خیلی دوستت دارم گلم خدا تورو برای پدر و مادرت نگه داره و سایشون رو از سرت کم نکنه
بببببببببوووووووووووووووسسسسسسسس


چخ ممنون الله سیزین حناننی حیفظ السین
مامان ترنم کوچولو
3 بهمن 90 16:24
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد