آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 5 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

شیتان قیزیم

1393/8/7 10:40
نویسنده : مامان آیسل
1,444 بازدید
اشتراک گذاری

بو گونلر شیطانلیقلارین شیرین کارلیق حدینه جان اولاندا (بیرادالارکی بویوح آداملاری گولدوره )سنه شیتان دیرم بوایشلریوه ده شیتانلیق...بتر بو کلمه خوشووا گلیر ...گولماغا باشلیسان

سنی دیندیرماخلاریم:

قیقیلی قیزیم اولموشدی اولموشدی آخ اولموشدی...منیم پیشتانام اولموشدی...شیتان شیتانا اولموشدی

 

سنده منیم نازنازی گولومسن...بیر عمور نازیوی چکرم گول قیزیممحبت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان زهره
7 آبان 93 11:23
ماشاله به این دخمل خوشگل ،الان من که ترکی بلد نیستم چکااااااااار کنم مامان آیسل جون،دلم میخواد بدونم چکارا کرده این فرشته کوچلو ممنون از لطفتون...چشم سعی میکنم فارسیشو هم تایپ کنم ..فقط بعضی از پستا خوب ترجمه نمیشن مثل این مطلب
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد