آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

قيزيمين نقاشي لاري 1

1392/9/22 9:00
نویسنده : مامان آیسل
868 بازدید
اشتراک گذاری

بو گونلر بقول اوزون گيرده توپ چكيسن...آلماني چكيب قيرپين دا چكيسن...گيلاسين گيرده توپلارين بيربيرينه ياخين چكيسن...عشقين چكنده بيردانادا ياريمچيليق پروانه چكيسنقلب

بوردا قيرميزي مدادينان چكيلن آلما و گيلاسين گيرده توپلاري سنيندي

آلما قيرپينن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

محسن
22 آذر 92 9:47
طراحي بنر و هدر و لوگو براي سايت با قيمت مناسب ماکمترين قيمت نسبت به ديگران بيش از 3 سفارش با تخفيف ويژه براي سفارش دهندگان http://designmn.rozblog.com/ http://designmn2.vcp.ir/ شماره تماس : 09378410658
بافتنی یکی یدونه
22 آذر 92 10:31
سلام وبلاگ زیبای دارین من از کار های بافتنیم فروشگاه باز کردم خوشحال میشم سر بزنی و خرید کنی هر گونه هم سفارش میپزیرم میشه منو به اسم بافتنی یکی یدونه لینک کنی ممنون
پیریکلی مارال
23 آذر 92 18:41
سلااااااااااااااااااااااااااااااام آیسل باجی باشیمین تاجی نه حالداسان؟ گؤرورم ماشاللا ماشاللا یازمای دا اریره نیسن.منه ده اؤیره درسن؟ گه ل منیم وئبلاگیما باخ سن ایچین قارآدامی(آدم برفی) قاییرمیشام. یولونو گرزله ییر ما حتمن گه ل ساغلون ...چشمممم
زهرا ک
23 آذر 92 21:52
سلام به به قربون این دخمل هنرمندم برم با این نقاشی های خوشگلششششش ماشالله هزار ماشالله خیلی قشنگ کشیدی عروسک زیبا و ملوس من بوسسسسسسسس محکم برای عزیز دلم سلام ...خدا نكنه خاله جون
مامان الیار
23 آذر 92 23:12
افرین دختر هنر مندمیبوسمت
مامان بیتا و تینا
27 آذر 92 16:21
سلام نازیم الله قیزیوی ساخلاسین سوینرم بیزیم وبلاگیمیزادا گلسیز من مامان حنانین باجیسیام سلام ...ساغلون ...چشممم
مرضیه
29 آذر 92 21:19
سلام..ماشالله چه نقاشی هایی کشیده این دخترمون...خودشم ماهه نقاشیاشم ماهه..راستی عزیزم بالاخره نی نی ما هم معلوم شد چیه و من واسش وبلاگ ساختم ..سر بزنی ممنون میشم سلام مرضيه جون...منتظرتون بودم...چشمممم حتمن ميام ...مواظب خودتون باشين
مامان آرال
30 آذر 92 0:58
آفرین منیم قیزیما کی بو جور زرنگیدی. ایستی باخیشلار،اهتزازلی آلاولار،تار سسی،اوره‌ک دامجیلاری،دردلشمه‌لر،دئییشمه‌لر،سؤزلر،خبرلر،خاطیره‌لر، اوخوماقلار............... چیلله گئجه سین قاباقجادان سیزه و عائله زه تبریک دئییریم ساغلون مهربان دوستوم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد