آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

قيزيمين ديللري 7

1392/7/27 0:44
نویسنده : مامان آیسل
1,364 بازدید
اشتراک گذاری

بو گونلر ايستيسن سوز سنين اولسون...ايشلريوي اوزون گوره سن..بير نفر ايستيسن سحردن آخشاما سننن اوتوروب دانيشسين اويناسين گولدورسون اوخوسون...يا دكتر اولوب اينه ويريسان يا آرايشگر اولوب باش داريسان...يا خريده گئديسن...يا بالا قولچاغيوا من سنه دديخلاريمي ديسن..

چوخ شيرين دانيشيسان ...هردم لاپ بويوح آداملار كيمين دانيشيسان...

من نوشابه ايشمرم

چايي قندينن ايشمرم هورمينن(خرما) ايچرم

اوزوم الينده ديسن قره سيني سئچيرم

سنه آيري قاشيقينان سوپ وريرم ديسن منيم قاشيقيم اليمده(من اوزوم ايچرم سن سوپ ورمه منه)

آبميوه گير لرين سسين تانيسان ايه آيري اتاقدا اولسان ديسن شيرموز چكيرم يا هويچ يا ليمو

نقاشي چكيسن مامان بيرزاد چكيرم سنه....خانه سازي دوزلديسن مامان بوني سنه دوزتديم

من:بو منيم شيطانچا قيزيمدي الله نازدان بالامدي

سنه ديرم بومنيم؟؟؟سن:شيطان قيزيمدي...نازدان قيزيمدي

نئچه كلمه انگليسي اورگشميسن :mum...red...cat..toy...bag...hat...noise..eyes....,..

مامانيم اولين بار شيرينن چاديريوي گورنده ددون:بير دانا شريم وار منيم...بيردانا چاديريم وار منيم

سحرلر منه ديسن مامان سن قال ائوده من بابانان گئديم په په آلاخ گلاخ ياخچيييي؟؟

يا من بير ايشملي ايچنده ديسن آخيره جان ايچ قوتار ياخچي؟؟؟

ماماني آپارميروخ قال ائوده...گوروسن بيراز مثلن ناراحات اولدوم ديسن مامانيدا آپاراخ

تلويزيونون كنترلون گوشي اليييب دوسلاريوينان دانيشيسان

سلام مريم ..مامان جونون ائوده دي؟؟

سلام مهلا...من غذا يييرم...سوت ايچيرم

و چوخلي شيرين سوزلر كي يازماغينان باشاگلمز

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

سحر
27 مهر 92 0:54
وااای که چقد تو نازی خاله جووون. ماشالله
زهرا ک
27 مهر 92 8:14
سلام ای جوننننننننننننننم آیسل جیگر طلا قربون اون شیرین زبونیت خیلی برام جالب و بامزس که یه نی نی ترکی صحبت کنه آخه با وجود اینکه ترکم ولی تهران بزرگ شدم و هنوزم ترکی خوب بلد نیستم صحبت کنم منیم جییریمسن آیسسسسسسسسسل
مامان آرال
27 مهر 92 18:13
ماشاللاه بو قیزا ناقدر سوز دانیشیر ماشاللاه بو گوزلیگه سنی چوخ سئویرم آیسل جان

ساغلون خاله جوني

مامان آیسو وآیسا
29 مهر 92 10:42
وای شیرین زبون خشگل من
مرضیه
1 آبان 92 17:43
سلام.جلمیشدیم یول داکی اوشاغیما وبلاگ آچام..بوجور اوشلخلارین وبلاگین دولانیردیم چی بیردن آیسل جانین وبلاگین جوردیم...من آیسلی چوخ اوپ میشم آما دوی مامیشام... من حسن آقا که ایوب آقانین دوستیدیلار اونون خانمیسیام...الله آیسلی بولزه ساخلاسین..من هله بولمورم نی نیم قیز دی یا اوغلان...اونا جوره جرح دوزم تا بولونه تا وبلاگ آچام...سلام یتیرین..ناز بالام آیسلی اوپ منیم وریمنن


سلام...سويونورم آيسلين وبينه گلميسيز....انشالله وبلاگيزي باشلييينده منه آدرس ورسيز
zahra
4 آبان 92 1:45
زندگییییممم ...عشقم...ایسلم...همه کسممم خوبی الهی فدای اون چشمات بشم؟؟اره؟؟خوبی زندگیم؟؟میدونی چقد دلم برات تنگ شده بودایسلی؟؟چیه فک کردی من بی وفام؟اخه ایسلیم ادم ب عشقش ک بیوفایی نمیکنهههه♥♥
نتم مشکل پیدا کرده نینی وبلاگ و وبلاگ هاشو ب زووور وا میکنه .البته خودشو ک اصلا وا نمیکنه.منم شرمندتم دیگه...
سلام ب روی ماه تک خواهر مهربون خوشگلم فاطمه جونم.خوبی؟نفس من خوبه؟؟ببخش اجیم. بخدا اگه وا بشه و من نخوام بیام!!
چرا پیشم نمیای؟؟بیا تو وب بلاگفام.دلم برات تنگ شدههه خووو

سلام دوست مهربونم ...چشمممم حتمن سر ميزنم بهتون
مامانیِ زهرا
6 آبان 92 19:15
زنــــــــــــــــــــده باشی عزیـــــــــــــزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد