آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 1 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

ايكي ياشيندا بالام(دوسالگي دلبندم)

1392/8/4 17:54
نویسنده : مامان آیسل
1,407 بازدید
اشتراک گذاری

شاعر دييرم آمما ائله گونلر اولور كي سنه يازماغيم گلير:

ايكي ياشين قوتولدي قيزيم...نه تزده قوتولدي...هش بولوسن بو ايكي ايل منه لاپ تز سوشدي...هش بولوسن سسلي گولماخلاريوينان مني نه قدر گولدوردون...هش بولوسن بيراز نوخوش اولاندا دونيا منه نه داريخمالي اولاردي...هش بولوسن ديل آشماغيننان قاباخ هرنمنه ايستسيدين بولرديم نمنه دي...هش بولوسن گئجه بير ذره تختين ترپشماخ همين تز يوخودان دوروب قاچارديم...هش بولوسن بيردن ييخيليب آغلاماغا باشليينده اورييم قيريلاردي...هش بولوسن سنين بيراز يماغيننان اوتور راضي اولارديم سني دردره آپارام...هش بولوسن مني بوس اليييب قوللاريوينان بوينومي قوجاخلاماغين نئجه مني ذوقا گتيرر...هش بولوسن بو گونلر ديل آچيب شيرين دانيشماغين نه خوشوما گلير...هش بولوسن نه قدر سني سويورم؟؟؟؟؟؟؟؟هش بولوسن نفسيم نفسيوه باغليدي؟؟هش بولوسن قلبيم ايكي پارچا اولوب و ياريسي اشيحده چيرپينير؟؟

موبايلي الينده اويناديسان ديسن يوللاديم...سوروشورام نمنه يوللادين؟؟اس ام اس يوللاديم

اتاقيندا تخت اوسته اوتوروب ديسن سيچان منه باخير قوخويام...قيزيم او سنين اويناتماليندي آيسل قوخماز

منه گوله گوله ديسن فاطي دي

ياتييام (ياتيرام)...اوتويام (اوتورورام)...قاچييام(قاچيرام)

گئجه ياتاندا سوروشورام آيسل بويون نينه دون؟؟يازديم سيلديم...دردره گئتمه دوخ؟؟يوخ ائوديوخ

اتاقيم قشح اولوب

پوشكيوين آدي نمنه دي؟؟هاگيز

بش گوننوخ آيسل

بيرياشينداآيسل

بير ياشدان ايكي ياشا كيمين

 

دوسالت تموم شد دخترم...چه زود هم تموم شد... ميدوني اين دوسال برام خيليي زود گذشت؟..ميدوني با قهقه هات چقدر خوشحال شدم و خنديدم؟؟...ميدوني اگه ي ذره مريض ميشدي چقدر دلم ميگرفت؟؟..ميدوني قبل از اينكه حرف بزني ميدونستم چي ميخواي؟؟...ميدوني شبا با كوچكترين صداي تختت زود بيدار ميشدم و پيشت ميومدم؟؟...ميدوني اگه زمين ميخوردي  به محض گريه كردنت دلم ميريخت؟؟...ميدوني بخاطر خوردن وعده غذاييت حاضر بودم ببرمت بيرون؟؟...ميدوني وقتي بوسم ميكني و دستاتو دور گردنم حلقه ميزني چقدر ذوق ميكنم؟؟..ميدوني اين روزا از شيريني زبون باز كردنت چقدر لذت ميبرم؟؟ميدوني چقدررر دوستت دارم؟؟؟؟؟ميدوني نفسم به نفست بنده؟؟ميدوني قلبم دوتكه شده و نصفش بيرون داره ميزنه؟؟؟

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

مامان آیسل
8 مهر 92 21:07
آخی ناز بالام بیزیم قیزیمیزا دا باش وورون سوونوخ

چشمممم

مامان ماهان
8 مهر 92 23:08
سلام سفيد برفي خاله نميدونم بگم شبيه چي هستي ماه يا هر چيز زيباي ديگه ولي واقعا خوشگلي خاله
مامان ماهان
8 مهر 92 23:09
تولد تولدتــــــــــــولدت مبارك

ممنون از لطفتون

مامان ماهان
8 مهر 92 23:11
سلام عزيزم من مامانم تركه ولي خودم اصلا بلد نيستم در حد كلمه هاي عاميانه كاش با زبون فارسي هم مينوشتي اينجور من همش غصه ميخورم كه چرا تنبل بودم و ياد نگرفتم با اجازه لينكتون ميكنم

سلام ...ترجمش كردم...خوشحال ميشم
مامان آرال
9 مهر 92 2:09
بیزیم گوزل قیزیمز ایکی یاشیندا اولدی موبارکدی آرزوم بودور بیر عومور بویو شاد یاشیاسان آیسل جانیم سنی چوخ سئویرم .
بیر سبد قیرمیزی گول تقدیم ائلیرم سنه و دوستوما دا تبریک دئییرم کی بو جور ناز قیزی وار آللاه نظرلردن ساخلاسین ]

ساغلون مهربان خالاسييي
افضل
9 مهر 92 10:29
سلام تولد دخترت مبارک عزیزم دخترتم خیلی نازه واسش هر روز اسفند دود کن .البته متنای ترکی رو نتونستم بخونم

مرسييي

زهرا
9 مهر 92 10:33
سلام وایییییییییییی خدایا آیسلم 2 ساله شده
آیسل گلم
همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم
چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است؟
چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟
فرشته آسمونی سالروز زمینی شدنت مبارک
گوزل بالام الله سنی بد گوزدن ساخلاسین
اللهدان سنه شادلیخینن سلامتلیخ و هر نمنه یاخچی بی شی دونیادا وار ایستیرم


مرسيي از لطف و مهربونيتون

مامان صدف
9 مهر 92 13:11
روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره های چشمک زن با دشتی پر از شقایق ها و با آرزوی موفقیت برای تو به تو تبریک میگویم . . . گل من تولدت مبارک
مامانی درسا
9 مهر 92 21:46
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک ..... همیشه سلامت باشی و شاد
zahra
11 مهر 92 0:28
بمیرررم الهییی
تولد ایسلم بوده؟پس چرا نگفتی؟؟بخدا من ترکی نمیفهمم...باور کن نمیدونستم اجی.شرمنده...اجیییی
من فک کردم ابانه ایسل.حالا خییلی از تولدش گذشتعه...
ایسل نازم الهی فدای چشمای نازت بشمم من نفسم عشقم جونم زندگییم تولدتبا تاخیرفروان مبارک.ایسلی منو ببخشش فداتشم والله نمیدونستم...ایشالله ک بتونم واست جبران کنم قربونت برم...
دوست دارم نازنینم

مرسي عزيزم...خيلييي مهربونين
م
11 مهر 92 17:27
تولد دوسالگيت مبارك آيسل جووون ناززززنين
مامان حسنا
12 مهر 92 19:39
منم رمز میخوام
مامان آيسو وآيسا
14 مهر 92 11:36
عزيم اگر قابل بيلسن مند رمززززززززز



پیریکلی مارال
14 مهر 92 20:04
سلام سلام آیسل باجی باشیمین تاجی تو که به من پسورد ندادی از کجا ببینم عکسات رو؟!! خیلی وقت بود که نمی دیدمت.ولی دوباره اومدم باهات بازی کنم. پیش من هم بیا.دارم "قارا توت" می خورم.تو هم می خوای؟
مامان ماهان
14 مهر 92 21:44
مامانیِ زهرا
15 مهر 92 10:56
سلــــــــــام دوست خوبم . خوبید ؟؟؟؟ به ما هم رمز رو میدید ؟!؟!
زهرا
15 مهر 92 19:35
سلام وایییییییییییی نه شمام رمزدار شدید؟؟!!! آخه چرا؟؟؟؟ اینطوری دیگه نمیتونم آیسل جیگری رو ببینم که دلم واسش تنگ میشه خب مامانی رحم کن
بوسسسسسسسس محکم برای جیگرطلا

موقتيه(چشمك)

مامان دینا
16 مهر 92 23:49
تولدت مبارک خانوم گل.منم رمز میخوام مامانی

ممنون دوست خوبم

mamanebaran
20 مهر 92 9:36
عزیزم منم رمز میخوام
مامان هدیه
20 مهر 92 10:24
تولدت مبارک خوشگلم ایشالا که 120 ساله شی مامانی رمز میدی؟
samaneh
20 مهر 92 12:29
تولدت مبارک آیسل جونم نانازم.ماشاا... روز به روز نازتر و خوشگل تر میشی مامانی براش اسپند دود کنین راستی اگه دوست داشتین به منم رمز بدید
مامان آيسو وآيسا
20 مهر 92 12:54
عزيزدلم نازنين آيسل تولدت هزار بار مبارك انشالله شمع بيست سالگيتو فوت كني ماه رو خانمي
مامانیِ زهرا
20 مهر 92 23:42
آیسل خوشگلم تولدت مبارک خالـــــــــه آیسل شده دو ساله تولدی دوباره این گلها از طرف زهرا کوچولو برای آیسلِ نازم
پیریکلی و پیریکلی مارال
21 مهر 92 1:13
بئله گؤزه ل ناز قیز آناسینی شاعیر ائلر د! گؤزه ل یازیرسیز.شیزین ایچیزده کی شاعیری گؤردوم.بئجه رین
مامان یاس
21 مهر 92 12:27
میشه به منم رمز بدین؟
samaneh
25 مهر 92 10:01
چه قدر نازی تو خوشگل خانوم.ایشاا... 120 ساله بشی این گلها تقدیم شما خوشگل خانوم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد