آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 1 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

باداشا قوروب مسواک ویرماغین

1391/12/17 1:09
نویسنده : مامان آیسل
949 بازدید
اشتراک گذاری

نئچه وقت اولار باداشا قورماغی معنیسینن اور گشمیسن...سفرا باشیندا دیینده باداشا قور تز ایلشیسن...مسواکی دا منه اجازه ورمیسن ویرام منده بیرالیوه بیر بالا قاب سو بیرینه ده مسواکیوی وریرم سورا باشلیرام اوزوم مسواک ویرماغا سنده منه باخیب مثلن مسواک ویریسان...

بوردا باداشا قوروب مسواک وبریسان مثلنچشمکسوراسی  باشیوا چحدین قابلامانی

برج قورباغه نی قوطودان چیخاردیب دوز دوزموسنتشویق

بوردا خوششش هاوادا خریده چیخمیسان

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامانی طهورا
17 اسفند 91 12:04
جانیوی یییم دیقیلی قیز نه گوزل بادشه قوروسان

ساغلون خالاسی

مامان آرال
18 اسفند 91 1:47
آیسل جان نه خوش بادوش قوروسان کیفون نه نازدی بایرام قاباغی یاخجی چیخمیسان خرید

ساغلون خالاسی
سارا
18 اسفند 91 1:48
عزیزم چه خوشکل مسواک میزنی

بوس واسه ایسل جون

مرسییی عزیزم...از طرف من کیانوش خشکل رو ببوسین

عاطی
18 اسفند 91 1:51
ایسدملیییییییییی آیسل گزل سن عزیزیم الله سنی ساخلاسین آمین

ساغلون
پیریکلی مارال
19 اسفند 91 10:16
سلام سلام آیسل جان
خوش حالووا دیشلزی فیرچالاماغی اؤیره نیبسن، آما من تزه دیش چیخاردیرام من ده سنین کیمی دیشلریم چیخسا گله جم بوردا سنه باخام گؤره م نئجه فیرچالیسان دیشلرون نئجه گؤروسن ایشلرون! اؤیره درسن منه؟
منیم ده ائوجیکیمه گه ل آیسل خانیم
تزه ناغیلیمی یازمیشام چوخ گؤزه ل ناغیلدی گه ل اوخو نظر وئرا! خوووبب
یولونو گؤزله ییره م

چشممممم

فاطمه مامان الینا
19 اسفند 91 13:27
سلام مامان ایسل ،لطفا عکس خریدهاتون را هم بگذارین ممنون می شیم از طرف من ایسل جانو



مامان سمی
19 اسفند 91 15:15
ای جونم چه مسواک خوشگلی.درست مثل خودت زیباست
مامان تینا
19 اسفند 91 19:42
آخ که من هر سری با دیدن عکسهای آیسل دلم برای ضعف میره

مامانش ببوسش

ممنون از لطفتون عزیزم
مامانی زهرا
22 اسفند 91 18:01
وای چقدر ناز و با مزه ای آیسل جونم آفرین که دندونات رو مسواک میزنی
راستی رفتی خرید چی خریدی عروسک جونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرسیییی خاله جونی

مامان هدیه
25 اسفند 91 1:56
وای وای بخورمت تورو من؟ چقدرم خانوم شده داره میره خرید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد