آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 1 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

باش ویردیرماخ و قیزیمین 7 اینجی دیشی

1391/10/10 21:23
نویسنده : مامان آیسل
664 بازدید
اشتراک گذاری

چوخداندی بیزیم نازلی قیزین توحلری اوزانیب و باباسی وقت الیینمیییب آپارا سلمانییه.....آیسل خانیم دا کی نه کش ساخلار نه گیره....گورن دیییردی آپارین باشین ویردیرین توحلری گوزلرین اذیت الیر....بویون دوستوما کی آرایشگردی خواهیش الدیم بیزه گلسین ....ددیم آیسلین باشین ویراخ باشلادین آغلاماغا .....قیچینی گوردون دا اصلن آغلاماغیوی کسمدین....هش اجازه ورمدین پیش بند باغلییاخ

خلاصه اوزون سوزون قیسساسی بیراز باشیوی یونگوللتدوخ....من عمرن سنین قولاخلاریوی آپارام ...

بودا باشیوی ویراننان سورا ....آیسل میتکییه دایان:

قیزیمین پشت موسی قالیبچشمک

٧ اینجی دیشین لثه وین وسطینن چیخیر و سنی چوخ اینجیدیر

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامن مائده
10 دی 91 21:51
سلام ای جان گوزلری گونه ماهدی مخصوصا اول عکسیده چوخ شیریندی
هیراد و عمه لیلاش
10 دی 91 22:01
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
مامان هدیه
11 دی 91 0:12
الهی فدات بشم....مبارکه مدل موی جدیدت


خدا نکنه عزیزم
مامان آرال
11 دی 91 0:47
آخی قیزدی دا سویر باشی اوزون اولا ولی نه یاراشیر قیسسادیب باشین
mamanebaran
12 دی 91 14:58
آلاه نظردن ساخلاسون بو گوزل قيزيميزي ،

بالخره تركي گفتم ، عزيزدلم مباركت باشه دندوناي خوشگلت ، مباركت باشه موهاتو كوتاه كردي ، ايشالله عروسيت خانومي

ساغلون مهربان خالاسی
مامان آیلین
13 دی 91 12:49
ماشا لله خیلی دختر نازی دارید. خدا حفظش کنه.
منم اگه برای بار دوم دختر دار بشم اسمشو آیسل میزارم. من اهل خوی هستم و ترکی بلدم ولی نمی تونم خوب بنویسم. لطفا شما هم بهمون سر بزنید.

سلام عزیزم ...منم همیشه به وب دخترتون سر میزنم و خیلییی دوستش دارم ...این دوتا خیلی شبیه همن ...ممنون از لطفتون

مامانی طهورا
15 دی 91 13:04
مرجان مامان آران
16 دی 91 9:55
اخییییییییییی نازی مبارکه خوشگلم چرا گریه میکنییی پیش ماهم بیاییدددددددددد
نرگسی
16 دی 91 13:11
عزیز دلم گریه نکننننننننننننننننننن اشکال نداره عوضش خوشگل شدی ..
نرگس مامان باران
19 دی 91 7:06
سلام دوست من من یه دختر خیلی ناز دارم که تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده وخیلی دلش میخواد اول بشه زحمت میکشی به وبمون بیایی وتو قسمت پست ثابت ادرس مستقیم اتلیه رو گذاشتم به دخملم باران مظفری امتیاز 5 رو بدی بعد از اتمام رای گیری مینویسه رای شما ثبت شد مرسی منتظر رای شما هستمااااااااااااا یاران قول میده 30 ثانیه بیشتر وقتتون رو نگیره فقط تا 20 دی میشه رای داد فقط تا 12 امشب مهلت دارین اگر قبلا رای دادین بازم میتونید رای بدید ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد