آيسلآيسل، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
الساالسا، تا این لحظه: 2 سال و 1 روز سن داره

ناز قیزیم

آنالیق حسلریمی بو وبلاگدا یازیرام کی ایللرین توزی اولاری ایتیرمسین

14 آیلیق بالام

1391/11/26 16:27
نویسنده : مامان آیسل
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

بیر آی دا سوشدی ....بو آی 5 دانا دیشین وار ....توحلرین اوزانیب بیراز مرتب اولماخ ایستیر....قاچیسان....یماغین یریماغیناندی.....چوخ جمله لرین معنیسین بولوسن...مثلن:آیسل ایلش...موبایلی ور منه.....یا سوروشاندا باشین هارا دیدی؟؟ گورسدیسن ...یا دیینده من گئدیم آیسلدن مواظب اولون دالیمجان آغلیسان

پیشانی تانیمیسان دودان پیشان یا عکس یا کیتابداکی پیشانی سوروشاندا گورسدیسن

منیم کیفیمی چوخ سویوسن

آیسلین عکسی هانی؟؟

ناماز قیلیسان سینه ویریسان....تسبیحی بوینووا سالیسان

سحر لر آلومینیوم چونون سسین اشیدنده اونی یانسیلیسان....دیروخ آی قابلاما آلان سنده دیسن va va va va

کیتابی ورق ویریب بیرزادلاری دیییسن....شوقونان بو باشدان او باشا گدیب آواز اوخوسان....سنه شعر اوخیینده ریتمینن اللریوی اوینادیسان....پالتارلاریوی الینده دولاندیریسان

آیسل عکس یا آیسل چیک دیینده اوغوشلاریوی یوموب گوزووه آپاریسان

باشین دووارا دینده الیوی دووارا ویریب آک دیییسن

دونن گئجه یوخودان دوروب آغلییه آغلییه ماماما سسلدین....جانیم قیزیم من کی سسیوی اشیتماخ همین سنه قاچارامماچ

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان آرال
10 آذر 91 1:21
14 آیلیقون موبارک ناز قیزیم نه چوخ ایشلر اورگشمیسن آفرین قیزیم منیم گوزل قیزیم
سارا
10 آذر 91 16:09
ماشالا خیلی خوشکله دخملت خدا برات نگه داره

من لینکت میکنم شمام اگه خواستی بکن خوشحال میشم

منم تبریزم.

ممنون از لطفتون ...منم لینکتون کردم
غــزال
10 آذر 91 19:32
این موهای خرگوشیتو بخورم من آخه
شقایق
11 آذر 91 13:28
خیلی وقت بود نتونسته بودم سربزنم به ویلاگتون
جقدر بچه ها زود بزرگ میشن
هزار ماشالله چه خانومی شده
قدر شیرینه و خواستنی تر میشه روز به روز
راستی فکر نکنم موهاش فر بشه ها
جیگرشو ناز نازی
خدا حفظش کنه واستون زنده باشه وسالم و موفق


خیلی ممنون عزیزم....هنوز که پشت موهاش فره
مامانی زهرا
12 آذر 91 12:24
زهرا کوچولو هم از اول عاشق کیف هست و اجازه میگیره و کیف مامان جون و عمه ها رو وارسی میکنه مامانی گل حتما واسه دخملی اسپند دود کنید

ممنون از لطفتون

مامان مطهره
12 آذر 91 13:56
سلام ماشاالله خیلی دختر نازی دارید . با اجازتون لینکتون کردم
یاشا



مامان آی سل
13 آذر 91 22:58
14 آیلیفین موبارک.منده گوزلیرم اوگونی کی آی سل سنین کمین کلملرین معنیسین بیله و کونوشا..الله سنی هج بیر زامان آناو باباوا چوخ گورمسین.اوپورم سنی.

ساغلون خالاسی....گوزوزی یوموب آشدیز آیسل قیزیمیز سوزلریزی بولجاق

Banoo
14 آذر 91 20:46
کاش فارسی مینوشتی من ترکی بلد نیستم اما دوس داشتم بخونم وبالگتو
mamanebaran
20 آذر 91 12:18
عزيز دلم 14 ماهگيت مبارك خوشگله من ، قربونه اون موهاي خرگوشيت ، راستي تو كيفه مامان دنبال چي ميگردي خوشگلم ، شيطونم


ممنون خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناز قیزیم می باشد